AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Dette systemet bugger alt for ofte. Nå har vi en ny og spennende situasjon. Barnet skulle få kjøpe seg et tillegg til et spill. Forespørsel ble sendt til meg, og jeg godkjente. Barnet fikk opp en melding på skjermen sin som hun ved en feiltagelse trykket avbryt på. Når hun prøver å sende ny forespørsel står det at forespørsel allerede er sendt. Vi har prøvd å restarte telefonene, jeg har slått av og på «spør om kjøp»-funksjonen. Ligger ingenting i varslingssenteret på min enhet. Å slette appen er ikke et alternativ. Noen andre tips? Blir så irritert når ting ikke funker! Takk Anonymkode: e9e53...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå