Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette systemet bugger alt for ofte. Nå har vi en ny og spennende situasjon. Barnet skulle få kjøpe seg et tillegg til et spill. Forespørsel ble sendt til meg, og jeg godkjente. Barnet fikk opp en melding på skjermen sin som hun ved en feiltagelse trykket avbryt på. Når hun prøver å sende ny forespørsel står det at forespørsel allerede er sendt. Vi har prøvd å restarte telefonene, jeg har slått av og på «spør om kjøp»-funksjonen. Ligger ingenting i varslingssenteret på min enhet. Å slette appen er ikke et alternativ.

Noen andre tips? Blir så irritert når ting ikke funker! Takk

Anonymkode: e9e53...afa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...