Jente34 Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 (endret) Har ikke videre tegn på graviditet, bortsett fra att jeg er på do vertfall 2 ganger i timen, må også opp om natta, samt er så ekstremt kvalm. Men nå tester jeg negativ 11 dpo, og det kommer lyserosa utflod. Er alt håp ute denne pp mon tro? Har 2 seinaborter bak meg, senest i oktober 2020, 2 friske barn og 1 MA. Aldri hatt festeblødning eller særlig med symptom før, bortsett fra ekstrem kvalme i siste graviditeten min. Og heller pleier jeg aldri spotte så mange dager før ikm. Endret 4. januar 2021 av Jente34
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Veldig vanskelig å si. Jeg testet negativt på 11 og 12 dpo, positivt på 13dpo. Jeg hadde en liten blødning på 10dpo. Så du bør ikke gi opp håpet før mensen dukker opp☺️ Ta en ny test dersom du ikke får mensen til forventet tid. Lykke til! Anonymkode: 656d3...41c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Har noen opplevd å få et lite riskornstort rød blodflekk på papiret når man tørker seg? Aldri fått det før og er 10 dpo. Pleier å få mensen 13-14 dpo. Kan det være festeblødning? Anonymkode: fcccf...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå