AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Er førstegangs og har kjøpt bugaboo fox vogn. Baby er rett rundt hjørnet (termin om to uker).. Noen som har denne vognen og har tips til bra tilbehør? Trenger spesielt skinn (eller ulltrekk?) og vognpose til bagdelen. Anonymkode: 5a4c6...de4
Thea82 Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Jeg har fox 2 og har en vognpose i, og har utover det kjøpt regntrekk og myggnett. Savner solskjerming, så blir og kjøpe det til våren. Kjempefornøyd med vognen:) har også den tilhørende bilstolen som kan klikkes på samme understell som vognen, veldig praktisk.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Thea82 skrev (7 minutter siden): Jeg har fox 2 og har en vognpose i, og har utover det kjøpt regntrekk og myggnett. Savner solskjerming, så blir og kjøpe det til våren. Kjempefornøyd med vognen:) har også den tilhørende bilstolen som kan klikkes på samme understell som vognen, veldig praktisk. Takk for svar Hvilken vognpose har du? Anonymkode: 5a4c6...de4
Thea82 Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Takk for svar Hvilken vognpose har du? Anonymkode: 5a4c6...de4 Jeg bruker noe som heter «sleepbag» nå (dansk merke), da den også kan løftes ut av bag delen og man kan bære med seg baby inn. Fungerer riktig godt. Har ellers hørt mye godt om voksi poser, men har ikke testet de selv Når vi går over til klapvogn har jeg bugaboo sin pose, matcher jo kalesjen;) 😊
lille-sjøstjerne Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 Vi har bugaboo fox og har vært veldig fornøyde. Brukt den i 2 år nå. Vi har easygrow sin vår-/høstpose og voksi sin vinterpose. Liker særlig godt voksi sin vinterpose, både i bagdelen og sittedelen. Ellers har jeg hatt mobilholder, men den likte jeg ikke. Savner en koppholder eller organisator til å ha på den til å legge mobil og/eller kopp oppi, men fikk aldri fingen ut til å kjøpe det. Har hatt stellesekk til å henge på vognen fordi jeg synes det var liten plass til å legge noe under bagdelen. Og så har jeg tinkafu sitt regntrekk som jeg liker mye bedre enn original regntrekket. Har også en tinkafu solskjerm, men den har jeg aldri trengt å bruke på vognen pga skjermen kan dras ekstra langt ned. Håper du blir like fornøyd som vi har vært. Utrolig lett og grei vogn å drasse med seg, vår har vært både i Spania og rundt forbi ulike deler av Australia. Helt topp! 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 Jeg anbefaler deg virkelig å kjøpe et regntrekk, det som følger med er veldig upraktisk(ihvertfall det jeg fikk med fox1). Jeg kjøpte universaltrekket fra Tinkafu. Jeg har voksi dunpose til vinter og tynnere vårpose fra voksi resten av året. Synes bugabooposen er så åpen rundt hodet. Har lammeskinn under, et helt vanlig kjøpt på barnas hus på salg, du trenger ikke noen spesiell type. Vi endte opp med å kjøpe sommerkalasjen i sommer, hovedsakelig pga lufting, men også siden det har innebygd myggnetting. Vi kjøpte også parasollen til bugaboo. Kalesjen er veldig fin mot sola når den er helt nede, men når ungen gikk over på sittedel var han ikke mye fornøyd med å sitte med kalesjen nede. Vi har også adaptere så bilstolen kunne settes på understellet, så praktisk når du skal i butikker og du ikke vil vekke en sovende unge Anonymkode: ca408...69b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #7 Skrevet 4. januar 2021 lille-sjøstjerne skrev (13 minutter siden): Vi har bugaboo fox og har vært veldig fornøyde. Brukt den i 2 år nå. Vi har easygrow sin vår-/høstpose og voksi sin vinterpose. Liker særlig godt voksi sin vinterpose, både i bagdelen og sittedelen. Ellers har jeg hatt mobilholder, men den likte jeg ikke. Savner en koppholder eller organisator til å ha på den til å legge mobil og/eller kopp oppi, men fikk aldri fingen ut til å kjøpe det. Har hatt stellesekk til å henge på vognen fordi jeg synes det var liten plass til å legge noe under bagdelen. Og så har jeg tinkafu sitt regntrekk som jeg liker mye bedre enn original regntrekket. Har også en tinkafu solskjerm, men den har jeg aldri trengt å bruke på vognen pga skjermen kan dras ekstra langt ned. Håper du blir like fornøyd som vi har vært. Utrolig lett og grei vogn å drasse med seg, vår har vært både i Spania og rundt forbi ulike deler av Australia. Helt topp! Tusen takk for utfyllende svar. Da skal jeg sjekke ut voksi sin pose og et ekstra regntrekk🙂🙂ts Anonymkode: 5a4c6...de4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #8 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg anbefaler deg virkelig å kjøpe et regntrekk, det som følger med er veldig upraktisk(ihvertfall det jeg fikk med fox1). Jeg kjøpte universaltrekket fra Tinkafu. Jeg har voksi dunpose til vinter og tynnere vårpose fra voksi resten av året. Synes bugabooposen er så åpen rundt hodet. Har lammeskinn under, et helt vanlig kjøpt på barnas hus på salg, du trenger ikke noen spesiell type. Vi endte opp med å kjøpe sommerkalasjen i sommer, hovedsakelig pga lufting, men også siden det har innebygd myggnetting. Vi kjøpte også parasollen til bugaboo. Kalesjen er veldig fin mot sola når den er helt nede, men når ungen gikk over på sittedel var han ikke mye fornøyd med å sitte med kalesjen nede. Vi har også adaptere så bilstolen kunne settes på understellet, så praktisk når du skal i butikker og du ikke vil vekke en sovende unge Anonymkode: ca408...69b Supert, tusen takk! Det er fox1 vi også har kjøpt, da blir det bare et lammeskinn her også. Anonymkode: 5a4c6...de4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #9 Skrevet 4. januar 2021 Koppholderen er genial! Ellers enig med det som er nevnt. Kjøpte en billigere mobilholder som har vert veldig kjekk! Anonymkode: 8180d...32a
Alvea Skrevet 4. januar 2021 #10 Skrevet 4. januar 2021 Jeg har koppholderen. Veldig mye brukt easygrow nord vinterpose og Easygrow lite på vår/sommer/høst. Bruker et ekstra ullteppe inni lite på ekstra kalde dager før jeg går over til vinterposen. har myggnetting fra tinkafu og regntrekk fra Easygrow. Veldig fornøyd Det originale regntrekket som fulgte med var helt ubrukelig Organizer som jeg bruker som stellebag, den rommer veldig mye. tinkafu solskjerm. avhengig av denne på når solen skinner for å kunne skjerme godt nok for direkte sollys. Adaptere slik at babybilstol kan festes på understellet er veldig praktisk på korte turer inn og ut fra bil
lille-sjøstjerne Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 Alvea skrev (7 timer siden): Jeg har koppholderen. Veldig mye brukt easygrow nord vinterpose og Easygrow lite på vår/sommer/høst. Bruker et ekstra ullteppe inni lite på ekstra kalde dager før jeg går over til vinterposen. har myggnetting fra tinkafu og regntrekk fra Easygrow. Veldig fornøyd Det originale regntrekket som fulgte med var helt ubrukelig Organizer som jeg bruker som stellebag, den rommer veldig mye. tinkafu solskjerm. avhengig av denne på når solen skinner for å kunne skjerme godt nok for direkte sollys. Adaptere slik at babybilstol kan festes på understellet er veldig praktisk på korte turer inn og ut fra bil Kan jeg spørre hvilken organizer du bruker? Jeg skulle kjøpe til vår vogn men jeg ble så usikker på hvordan de ulike hville passe til (typ de med 4 fester som ville ha hengt på skrått), og endte opp med å bare slutte å kikke.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 Nå har ikke jeg Fox, men Donkey tvilling/søskenvogn. Har koppholderen som er mye brukt. Både regntrekk og myggnett fra Tinkafu - jeg hadde begge disse to fra før og synes de er mye bedre enn det som medfølger Bugaboo. Eneste gangen vi bruker det originale regntrekket er om det pøsregner. Tinkafu har kommet med et regntrekk med skjerm siden jeg kjøpte mitt og jeg hadde kjøpt dette nå om jeg skulle kjøpt nytt. Jeg har og koppholder/organisator fra Tinkafu som festes med borrelås. Denne var helt ypperlig på min gamle vogn som hadde «knekk» på håndtaket. På Bugaboo som er helt rett har jeg ikke fått denne til å henge på skikkelig og denne savner jeg. Jeg ser det finnes et brett til drikkeflaske som kan festes på sittedelen til Fox - dette ser hadde vært kjekt å ha til toåringen, men har ikke funnet ut om dette kan festes på Donkey. Anonymkode: 41765...d3a
Alvea Skrevet 5. januar 2021 #13 Skrevet 5. januar 2021 lille-sjøstjerne skrev (5 timer siden): Kan jeg spørre hvilken organizer du bruker? Jeg skulle kjøpe til vår vogn men jeg ble så usikker på hvordan de ulike hville passe til (typ de med 4 fester som ville ha hengt på skrått), og endte opp med å bare slutte å kikke. Har denne her Bruker borrelåsen som henger på vesken de gangene jeg velger å henge den på styret. Ellers legger jeg den under vogna. får plass til ekstra bleier, stellekluter og et klesskift og litt annet smått
Mamma1988 Skrevet 5. januar 2021 #14 Skrevet 5. januar 2021 Hva slags adaptere til bilsete bruker dere? Og hvilket/hvilke bilseter?😊
Alvea Skrevet 5. januar 2021 #15 Skrevet 5. januar 2021 Mamma1988 skrev (42 minutter siden): Hva slags adaptere til bilsete bruker dere? Og hvilket/hvilke bilseter?😊 Har Maxi cosi pebble plus. Er vel pebble pro som er den tilsvarende på markedet nå Bruker adapter for Maxi cosi/Bugaboo Fox. Tror ikke adapteren har noe navn. Kjøpte brukt på finn 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå