Gå til innhold

Hva er lukten av mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et forhold til en afghanske jente. Da jeg holdt på noe med min computer luktet hun på meg. Da jeg fikset noe i huset til familien hennes, luktet hun på meg. Da jeg sov,  luktet hun på meg, Jeg var fire tidsforskjeller fra henne da hun ble drept. Eller tre og en halvt

Jeg datt sammen da jeg fikk høre det, og har ikke vært den samme siden. 

Jeg  rakk ikke å få vite hva hun luktet. Hva som fikk henne så opphisset av å lukte meg. Er det ganske så normalt  å lukte slik? Jeg skulle ha gitt hele mitt liv for å la henne lukte igjen. Men forbanna terrorister ville ikke det.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver alltid så merkelige innlegg.

Anonymkode: 2b5d6...d8c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje fordi jeg skriver om livet.

AnonymBruker
Skrevet

Så du hadde et forhold med en Afghansk jente i Afghanistan, og familien hennes var OK med det? At en utlending har et forhold til datteren deres uten at de er gift, og attpåtil var du velkommen i hjemmet deres? Kanskje Afghanistan ikke er så konservativt som jeg så for meg

Anonymkode: 9d80e...ccd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet vel ikke hva som lukter "mann". Er nok forskjell fra mann til mann. Gammal svette lukter ikke godt. Heller ikke sur pikk fra fingrene hans! 🤢 Kanskje du brukte en god manne-parfyme...

Anonymkode: 29a80...388

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så du hadde et forhold med en Afghansk jente i Afghanistan, og familien hennes var OK med det? At en utlending har et forhold til datteren deres uten at de er gift, og attpåtil var du velkommen i hjemmet deres? Kanskje Afghanistan ikke er så konservativt som jeg så for meg

Nei, kanskje ikke. Kanskje det du har lest har vært feil.

Ikke alle er like. Lærte du ikke det? Gud bedre meg.

Endret av MortenMinstelønn
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vet vel ikke hva som lukter "mann". Er nok forskjell fra mann til mann. Gammal svette lukter ikke godt. Heller ikke sur pikk fra fingrene hans! 🤢 Kanskje du brukte en god manne-parfyme...

Du har hatt lite flaks

Skrevet

Kanskje levde jeg mitt liv feil. Kanskje jeg fant feil venner. Det jeg vet ikke var feil, var Amina. Hun  var rett. Til tross for den korte tiden vi hadde, visste vi. Og til tross for hendelsene rundt oss. Så visste vi at vi var oss. At hun luktet på meg var ok. Jeg visste at hun nøt det. Jeg bare rakk ikke å forstå hva hun nøt. Det skulle aldri  bli oss.

Ironisk nok, elsket vi begge denne:

AnonymBruker
Skrevet

Gammel svette og sperm. Det er i hvert fall hva jeg lukter. 

Anonymkode: b65c0...291

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke så mange menn lukter så godt, men hvis du lukter godt, er du flink til å drikke vann? Jeg luktet relativt godt da jeg drakk mye vann. 

Anonymkode: 91e34...40f

Skrevet

Takk for fine svar. Nei, har ikke drukket på en stund. Dra meg ned i søla, men ikke henne. 

AnonymBruker
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (Akkurat nå):

Takk for fine svar. Nei, har ikke drukket på en stund. Dra meg ned i søla, men ikke henne. 

Det er ingen som har kritisert "henne". 

Anonymkode: b65c0...291

• Liker 1
Skrevet

Ok. Takk for svar.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anonymkode: 2b5d6...d8c

Og mange brukere sitter og ler av de som går på limpinnen av disse åpenbare trollehistoriene. Amena har vi hørt om i mange år.

Anonymkode: 25125...8d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Davidoff herreparfyme!

Anonymkode: cf5f1...0fe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og mange brukere sitter og ler av de som går på limpinnen av disse åpenbare trollehistoriene. Amena har vi hørt om i mange år.

Og derfor er det tull? Fordi jeg har skrevet om henne tidligere? Noen må oppdatere meg på logikken her inne.

Skrevet

Den rette lukter fantastisk. Sniff sniff. ☺️

Skrevet

Det er sikkert en fin ting å huske tilbake. 

Man kan lære seg like mye forskjellig. Jeg har også datet en fra Afghanistan her i Norge, han har en kroppslukt som jeg liker på tross av at han ikke bruker parfyme og jeg tenner på menn som bruker parfyme. 

Kan du fortelle mer om hvordan kulturen er i Afghanistan. Har du jobbet der nede kanskje? 

Anonymkode: 4f0f8...772

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...