AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Regelmessig syklus Jeg tok eggløsningstest da jeg forventet eggløsning. Cb digital (lilla). Leser den skal være ganske til å stole på. Negativ onsdag 16.12 Morgen, negativ torsdag 17.12 morgen og negativ torsdag 17.12 kveld Fredag 18.12 negativ morgen men maksimalt positiv fredag kveld. Ikke bare "høy " men maksimal noe som på denne skal indikere eggløsning innen 12 - 36 timer. El smerter lørdagen på kvelden. Tok CB digital gravidtest lørdag. Ble "ikke gravid". Men mensen har heller ikke kommet. Er det noen her som har tester negativ IKM dagen og likevel vært gravid? Om man har eggløsning, kommer vel mensen som regel ca akkurat 14 dager etter dette? Blir rådvill. Har vært annerledes i kroppen siden 9 / 10 DPO. Kjenner igjen fra tidligere svangerskap. Menssmerter i rygg og mage av og på siden 9 / 10 DPO , trøtt som en strømpe. Av og på med kvalme med mer. Noen som har lignende erfaring? Anonymkode: cc283...675
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Regelmessig syklus Jeg tok eggløsningstest da jeg forventet eggløsning. Cb digital (lilla). Leser den skal være ganske til å stole på. Negativ onsdag 16.12 Morgen, negativ torsdag 17.12 morgen og negativ torsdag 17.12 kveld Fredag 18.12 negativ morgen men maksimalt positiv fredag kveld. Ikke bare "høy " men maksimal noe som på denne skal indikere eggløsning innen 12 - 36 timer. El smerter lørdagen på kvelden. Tok CB digital gravidtest lørdag. Ble "ikke gravid". Men mensen har heller ikke kommet. Er det noen her som har tester negativ IKM dagen og likevel vært gravid? Om man har eggløsning, kommer vel mensen som regel ca akkurat 14 dager etter dette? Blir rådvill. Har vært annerledes i kroppen siden 9 / 10 DPO. Kjenner igjen fra tidligere svangerskap. Menssmerter i rygg og mage av og på siden 9 / 10 DPO , trøtt som en strømpe. Av og på med kvalme med mer. Noen som har lignende erfaring? Anonymkode: cc283...675 Min erfaring er at eggløsning skjer dagen etter maksimal dag 2. Sånn at om jeg har max cd1 4 og cd15 og høy cd16 så skjer el rundt 16/17. Har 14 dager lutealfase. Anonymkode: 68491...789
Amatariel Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Du hadde kanskje sannsynlig EL den 20.12. Da var du 13 dpo på lørdag. Er absolutt mulig å teste negativt da selv om man er gravid. At det var for tidlig å teste. Mange produserer hcg sent... Men forstår jeg det riktig at du ikke har testet siden lørdag nå og mensen ikke kommet? Du er sannsynligvis 16 dpo i dag, så da ville jeg forsøkt en ny test om jeg var deg!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Regelmessig syklus Jeg tok eggløsningstest da jeg forventet eggløsning. Cb digital (lilla). Leser den skal være ganske til å stole på. Negativ onsdag 16.12 Morgen, negativ torsdag 17.12 morgen og negativ torsdag 17.12 kveld Fredag 18.12 negativ morgen men maksimalt positiv fredag kveld. Ikke bare "høy " men maksimal noe som på denne skal indikere eggløsning innen 12 - 36 timer. El smerter lørdagen på kvelden. Tok CB digital gravidtest lørdag. Ble "ikke gravid". Men mensen har heller ikke kommet. Er det noen her som har tester negativ IKM dagen og likevel vært gravid? Om man har eggløsning, kommer vel mensen som regel ca akkurat 14 dager etter dette? Blir rådvill. Har vært annerledes i kroppen siden 9 / 10 DPO. Kjenner igjen fra tidligere svangerskap. Menssmerter i rygg og mage av og på siden 9 / 10 DPO , trøtt som en strømpe. Av og på med kvalme med mer. Noen som har lignende erfaring? Anonymkode: cc283...675 Det finnes mange som må vente til 4-7dager over IKM før det slår ut på testen ❤️ Masse lykke til Anonymkode: 1f859...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå