AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #21 Skrevet 4. januar 2021 Hannah80 skrev (4 timer siden): Eh, jo. Slike ting vet man jo. En mann på 30 som er jomfru , vet jo at han er heterofil, selv om han ikke har hatt sex med ei. Du prøver bare å verve en ny lesbisk jente, du! Anonymkode: c1a4d...fc6
Hannah80 Skrevet 4. januar 2021 #22 Skrevet 4. januar 2021 (endret) Glem det Endret 4. januar 2021 av Hannah80 glemte sitat
Hannah80 Skrevet 4. januar 2021 #23 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du prøver bare å verve en ny lesbisk jente, du! Anonymkode: c1a4d...fc6 I'm the only gay in the village, you know😉
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #24 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har alltid visst at jeg er heterofil. Grunnen til det er at jeg aldri har vært tiltrukket av kvinner. Tanken på å gå ned på en annen kvinne gjør meg kvalm. Jeg har ikke hatt noe behov for å ha sex med kvinner for å vite med 100% sikkerhet at jeg ikke er bi eller lesbisk. Er man hetero, så vet man det. Er man tiltrukket av begge kjønn, så er man bi. Er man tiltrukket av eget kjønn, så er man homofil. Anonymkode: ca17d...6ac Nei, det er ikke nødvendigvis sånn. Å være lesbisk betyr at man er kvinne som forelsker seg i kun kvinner. De vil gifte seg med og stifte familie med en kvinne. Det handler ikke om å slikke fitte istedenfor å suge kuk. Anonymkode: 25a24...7de
Gjest Alterego666 Skrevet 4. januar 2021 #25 Skrevet 4. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (1 time siden): Ja man skulle tro det er så lett, men ikke alle kan bli forelsket eller har utfordringer rundt det å bli forelsket. Man kan bli betatt ja, men på en måte kan man finne en tiltrekking av begge kjønn innimellom uten at man blir forrelsket av det. Jeg tror at hun er bifil om ikke annet. Ikke noe i veien med det da. Jeg er ikke veldig opptatt av merkelapper, men dersom TS primært er interessert i sex med kvinner ville jeg startet med å gå ut fra at hun er biseksiell, ikke bifil eller lesbisk. Jeg er helt enig i at det er mange gråtoner, dessuten er det viktigste å kjenne og akseptere seg selv.
bunny_94 Skrevet 8. januar 2021 #26 Skrevet 8. januar 2021 Hvorfor er det så viktig å alltid definere "hva" man er? Fra jeg var 16-19 år var jeg sammen med en gutt som var min første kjæreste og som jeg har hatt genuine følelser for. Selv om jeg allerede på den tiden ble betatt av jenter så tenkte jeg ikke mer på det når jeg var med han. Jeg har hatt mer sex med gutter enn jenter men likevel alltid vært mer tiltrukket av damer og damekroppen. Nå har jeg vært i et 4 år langt forhold med en jente og vi er gift og har det supert. Hvorfor må jeg da definere meg som Bifil eller Lesbisk? kan vi ikke bare elske den vi elsker og ha sex med de vi ønsker å ha sex med uten at man må plassere seg i en bås for at andre mennesker skal føle seg mer komfortabel når de møter "oss som ikke er innenfor normalen"? 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #27 Skrevet 8. januar 2021 Jeg er panfil, som vil si at jeg tiltrekkes av alle kjønn. Jeg kan tiltrekkes av alt fra machomenn til transmenn til ekstremt feminine menn, og alt fra superfeminine damer, til transkvinner eller veldig androgyne kvinner. For meg handler det om så mye mer enn kjønnsutrykk, jeg finner skjønnhet i de fleste varianter. Jeg er gift med en cis-mann på 15 året, og ønsker å være monogam med ham, men vet fortsatt at jeg ikke er heterofil. Selv om jeg kun har hatt sex med cis-menn, og traff min nåværende da jeg var 19. Hvis du har lyst til å utelukkende ha sex og forhold med kvinner, er du nok lesbisk ja, men seksualitet har et utall nyanser, og her er noen av dem: https://www.healthline.com/health/different-types-of-sexuality Du må gjerne prøve sex med en kvinne, men det er virkelig ikke sånn at alt må prøves for at man skal kunne si om det er noe for deg. Anonymkode: 02f66...669 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #28 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 4.1.2021 den 18.14): Biseksuelle da... Anonymkode: 75755...257 Nei, de kvinnene jeg kjenner som av og til har sex med andre kvinner definerer seg som heterofile, ikke som biseksuelle. Jeg kjenner også lesbiske som av og til har sex med en mann. Legning handler jo først og fremst om hvem man ønsker å dele livet med og hvem man blir glad i, rett og slett hvem man klarer å forbinde seg med på mer enn bare et seksuelt plan. Litt sex av og til med en kvinne endrer ikke nødvendigvis den heterofile kvinnens selvforståelse og opplevelse av egen legning. Og det samme gjelder for homofile. Så hvem kunne du tenke deg å dele livet og hverdagen med, Ts? Det er nok heller det spørsmålet du bør stille deg. Anonymkode: 2e483...0c1
Hannah80 Skrevet 8. januar 2021 #29 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, de kvinnene jeg kjenner som av og til har sex med andre kvinner definerer seg som heterofile, ikke som biseksuelle. Jeg kjenner også lesbiske som av og til har sex med en mann. Legning handler jo først og fremst om hvem man ønsker å dele livet med og hvem man blir glad i, rett og slett hvem man klarer å forbinde seg med på mer enn bare et seksuelt plan. Litt sex av og til med en kvinne endrer ikke nødvendigvis den heterofile kvinnens selvforståelse og opplevelse av egen legning. Og det samme gjelder for homofile. Så hvem kunne du tenke deg å dele livet og hverdagen med, Ts? Det er nok heller det spørsmålet du bør stille deg. Anonymkode: 2e483...0c1 Hvis en kvinne tenner på, og har sex med en annen kvinne, så er hun jo biseksuell. Skjønner ikke at de da kan definere seg som heterofil. Da dette nettopp er definisjonen på biseksualitet. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #30 Skrevet 8. januar 2021 Jeg er en heterofil kvinne som kunne tenke meg å prøve ons med en annen kvinne. Problemet er at jeg hadde egentlig ikke visst hva jeg skulle gjøre i senga, og ons er kanskje ikke den rette settingen for å diskutere dette inngående med partneren på forhånd og under veis ... 😕 Anonymkode: 83888...7fc
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #31 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er en heterofil kvinne som kunne tenke meg å prøve ons med en annen kvinne. Problemet er at jeg hadde egentlig ikke visst hva jeg skulle gjøre i senga, og ons er kanskje ikke den rette settingen for å diskutere dette inngående med partneren på forhånd og under veis ... 😕 Anonymkode: 83888...7fc Hvis du er ærlig om hva du søker, så finner du nok en som er villig til å eksperimentere med deg. Anonymkode: 3f1e5...6bb
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #32 Skrevet 1. mai 2022 Jeg skjønner HI godt, jeg. Jeg er bifil, antar jeg (og kvinne). Jeg forelsket meg lett i venninner i tenårene. Men det var ikke før jeg hadde hatt velfungerende sex med kvinner at jeg skjønte at dette virkelig var for meg, både romantisk og seksuelt, og at det var en permanent del av meg. Når er jeg gift med en mann som jeg har vært sammen med i mange år. Jeg er trofast, selv om jeg skal innrømme at det krever litt, og at jeg stadig tiltrekkes av kvinner. Anonymkode: 5579a...16c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå