AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Hei ! Jeg er 25 år gammel og lever litt av den oppfatningen av at man ikke vet før man har prøvd. Ergo så vet jeg ikke om jeg er lesbisk før jeg faktisk har hatt sex med en jente. Jeg ender alltid opp med å kline med venninner på fest og synes av en eller annen grunn at det er deilig. Finnes det en måte å finne ut om man er lesbisk ? 🙈 Jeg ville jo aller helst prøvd meg med noen men det er ikke sikkert så veldig mange som er interessert i sånt der ute 🤔 Anonymkode: 3c082...f48
Newgirll Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Jeg tenker at du hadde visst om du var lesbisk selv om du ikke ligger med en jente. Føler du mer tiltrekning til jenter enn gutter? Hvis man liker å ligge med jenter men ønsker forhold til gutter så er du kanskje biseksuell 😊 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei ! Jeg er 25 år gammel og lever litt av den oppfatningen av at man ikke vet før man har prøvd. Ergo så vet jeg ikke om jeg er lesbisk før jeg faktisk har hatt sex med en jente. Jeg ender alltid opp med å kline med venninner på fest og synes av en eller annen grunn at det er deilig. Finnes det en måte å finne ut om man er lesbisk ? 🙈 Jeg ville jo aller helst prøvd meg med noen men det er ikke sikkert så veldig mange som er interessert i sånt der ute 🤔 Anonymkode: 3c082...f48 Så er spørsmålet, hva tenker du om menn, og hvordan føler du det når du kysser og har sex med menn? Anonymkode: 54c2e...2b7
Hannah80 Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Eh, jo. Slike ting vet man jo. En mann på 30 som er jomfru , vet jo at han er heterofil, selv om han ikke har hatt sex med ei. 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 Du må på ingen måte ha sex med en kvinne for å vite om du liker kvinner. Hvis du derimot vil ha sex med en kvinne for å finne ut om du liker å ha sex med kvinner, så er det bare å åpne tinder og være ærlig om hva du søker. Nok av interessenter. Anonymkode: 3f1e5...6bb 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 Du har hørt om bifile mennesker eller? Det kan jo være at du er det. Anonymkode: 25a24...7de 1
Hannah80 Skrevet 4. januar 2021 #7 Skrevet 4. januar 2021 Jeg skjønner jo at ting ikke er like krystallklart for alle, slik som seksuell legning. Selv var jeg 6-7 år første gang jeg ble forelska i jenter. Men spørsmålet var formulert så merkelig. Man vet ikke før vi har prøvd. Jo, jeg vet at jeg feks ikke er dendrofil, selv om jeg aldri har hatt sex med et tre;) 4
Gjest Maxwell Skrevet 4. januar 2021 #8 Skrevet 4. januar 2021 Selvfølgelig kan man vite det uten å hatt sex med samme kjønn. Jeg visste det fra da jeg var 11 år.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #9 Skrevet 4. januar 2021 Hannah80 skrev (5 minutter siden): Jo, jeg vet at jeg feks ikke er dendrofil, selv om jeg aldri har hatt sex med et tre;) Er du klar over hva du har gått glipp av? Dette bør du prøve Anonymkode: 54c2e...2b7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #10 Skrevet 4. januar 2021 Jeg visste at jeg likte jenter mange år før jeg hadde sex med én. Uansett, det å være lesbisk handler om å bli forelsket i kvinner, ikke bare ønske å ha sex med dem. Jeg kjenner mange heterofile kvinner som liker å ha sex med kvinner. Anonymkode: 2e483...0c1 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #11 Skrevet 4. januar 2021 Jeg er bifil og har aldri vært med en dame, men jeg er 100% sikker på at jeg faller for både menn og kvinner Anonymkode: 01765...eb0 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #12 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg visste at jeg likte jenter mange år før jeg hadde sex med én. Uansett, det å være lesbisk handler om å bli forelsket i kvinner, ikke bare ønske å ha sex med dem. Jeg kjenner mange heterofile kvinner som liker å ha sex med kvinner. Anonymkode: 2e483...0c1 Biseksuelle da... Anonymkode: 75755...257
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #13 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg visste at jeg likte jenter mange år før jeg hadde sex med én. Uansett, det å være lesbisk handler om å bli forelsket i kvinner, ikke bare ønske å ha sex med dem. Jeg kjenner mange heterofile kvinner som liker å ha sex med kvinner. Anonymkode: 2e483...0c1 Samme her. Kjenner heterofile kvinner som liker å ha sex med kvinner, og lesbiske som har sex med menn av og til. Kjenner også en bifil kvinne som ikke er noe særlig glad i sex i det hele tatt. Legning og seksualitet er ikke alltid helt likt, selv om det sikkert er sånn for de fleste. Anonymkode: 25a24...7de 2
Gjest Alterego666 Skrevet 4. januar 2021 #14 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg er 25 år gammel og lever litt av den oppfatningen av at man ikke vet før man har prøvd. Ergo så vet jeg ikke om jeg er lesbisk før jeg faktisk har hatt sex med en jente. Forelsker du deg i jenter eller gutter? Der finner du svaret.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #15 Skrevet 4. januar 2021 Seksualiteten har mange sjatteringer. Det er ikke sikkert at du trenger å definere deg eller eksperimentere seksuelt for å finne det ut. Ta det når du får sterkere følelser for et menneske, uansett kjønn. Jeg er selv bifil, og har hatt sex med både kvinner og menn. Jeg foretrekker helt klart å ha sex med menn (jeg er kvinne selv), men får dypere romantiske følelser for jenter. Andre bifile har det omvendt eller likt på begge. Anonymkode: 2d882...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #16 Skrevet 4. januar 2021 Nei man trenger ikke ha sex med en kvinne for å finne ut om man er lesbisk på lik linje som man ikke er nødt til å ha sex med en mann for vite om man er heterofil Anonymkode: 8172e...d42 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #17 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei ! Jeg er 25 år gammel og lever litt av den oppfatningen av at man ikke vet før man har prøvd. Ergo så vet jeg ikke om jeg er lesbisk før jeg faktisk har hatt sex med en jente. Jeg ender alltid opp med å kline med venninner på fest og synes av en eller annen grunn at det er deilig. Finnes det en måte å finne ut om man er lesbisk ? 🙈 Jeg ville jo aller helst prøvd meg med noen men det er ikke sikkert så veldig mange som er interessert i sånt der ute 🤔 Anonymkode: 3c082...f48 Jeg lurte på det samme som deg. Jeg dro på en homsebar, og fant en veldig outgoing søt jente der som jeg ble med hjem og hadde sex med for første gang. Etter det tenkte jeg at jeg var lesbisk. Nå definerer jeg meg mer som bifil enn lesbisk, men likevel. Jeg skjønner behovet ditt for å prøve. Anonymkode: 48c01...3bc
Gustav2 Skrevet 4. januar 2021 #18 Skrevet 4. januar 2021 "finnes det en måte å vite om man er lesbisk?" ---KLINER MED JENTER HVER GANG HUN ER PÅ FEST ????? ?????? ????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Hr. Aktiv Skrevet 4. januar 2021 #19 Skrevet 4. januar 2021 Alterego666 skrev (3 timer siden): Forelsker du deg i jenter eller gutter? Der finner du svaret. Ja man skulle tro det er så lett, men ikke alle kan bli forelsket eller har utfordringer rundt det å bli forelsket. Man kan bli betatt ja, men på en måte kan man finne en tiltrekking av begge kjønn innimellom uten at man blir forrelsket av det. Jeg tror at hun er bifil om ikke annet. Ikke noe i veien med det da.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #20 Skrevet 4. januar 2021 Jeg har alltid visst at jeg er heterofil. Grunnen til det er at jeg aldri har vært tiltrukket av kvinner. Tanken på å gå ned på en annen kvinne gjør meg kvalm. Jeg har ikke hatt noe behov for å ha sex med kvinner for å vite med 100% sikkerhet at jeg ikke er bi eller lesbisk. Er man hetero, så vet man det. Er man tiltrukket av begge kjønn, så er man bi. Er man tiltrukket av eget kjønn, så er man homofil. Anonymkode: ca17d...6ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå