AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Vi flyttet nylig inn i november til et hus som er ganske gammelt. Jeg har akkurat fått en baby og vi har hatt en del problemer med huset og prøvd å gjøre det fint selv. Nå oppdaget vi fæl lukt under gulvet på soverommet der gulvet / tapet er løs. Det luktet kloakk på do ofte om natten . Stikk kontakter er løse og gamle .. noen tapet over. Det lekker fra under vasken. Har gitt beskjed om noen klager og husvert har ikke ordnet. Vi har 3 mnd oppsigelse og fått tilbud om ny leilighet nå som er mye bedre. Jeg vil flytte ut med tanke på at vi har baby. Det har blitt peisforbud og fikk beskjeden like før og det er dårlig varme her uten peis. Hva kan jeg si til husvert? Jeg orker ikke være her mer.. Anonymkode: 5b91f...5ba
Jentegutt Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 (endret) Jeg hadde bare flyttet, gitt en lang F i hele oppsigelsestiden. Begrunn det med det du sier her. Hva skal han gjør, binde dere fast, han kommer ingen vei, blir så mye styr og få inn de pengene at det vil ikke være verdt arbeidet. Endret 4. januar 2021 av jentegutt
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 6 minutter siden, jentegutt said: Jeg hadde bare flyttet, gitt en lang F i hele oppsigelsestiden. Begrunn det med det du sier her. Hva skal han gjør, binde dere fast, han kommer ingen vei, blir så mye styr og få inn de pengene at det vil ikke være verdt arbeidet. Hva bør jeg skrive? Jeg bør ta bilder og dokumentere det hvis han tar det videre? Anonymkode: 5b91f...5ba
Jentegutt Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva bør jeg skrive? Jeg bør ta bilder og dokumentere det hvis han tar det videre? Anonymkode: 5b91f...5ba Ja det er sikkert ikke dumt
Gjest goodiva95 Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 (endret) Flytt Endret 28. mars 2021 av goodiva95
Gjest Blondie65 Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 Du kan flytte når du vil, men for å slippe å betale ut oppsigelsestiden må du kunne vise til en klar mangel. Dvs. at ting du burde sett på visning eller ved overtakelse ikke kan brukes som grunn. F.eks. hvis boligen er gammel og ildstedet er av typen som nå er forbudt så er dette ting du faktisk skulle forhørt deg om på visning. Når det gjelder kloakklukt: Hell olje på sluk og toalett som har stått lenge ubrukt. Men det skal selvsagt ikke lukte av ting som er i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå