AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Har fått ny jobb. 08-16 jobb. Ikke fleksitid og vi jobber mandag-fredag. De har lite overtid. Jeg er vant med både turnus og fleksitid. Da har jeg også hatt mulighet å jobbe inn en vakt eller jobbe lengre noen dager for å spare opp til avspasering. Har jo ferie som kan tas ut, men vet de foretrekker den tas ut i hele uker da det kan forstyrre arbeidet en del med en dag ferie her og der. Det jeg lurer på er om det er vanlig eller mulig å søke om permisjon hvis man skal noe en sjelden gang. Tenker f.eks om man trenger fri en fredag pga. reise / bryllup osv. Tenker på ubetalt permisjon altså. Anonymkode: 75250...578
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Jeg gjør det i hvert fall, planleggingsdager i barnehage osv. Men det er vel opp til arbeidsgiver? Anonymkode: 220ef...b01
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Du kan jo spør. Der jeg jobba måtte vi helst ta det ut i feriedager. Dette pga mange utnytta med og samle opp feriedagene sine og det ble mye kluss for regnskapsfolka. Men det er kanskje egne regler der du er Anonymkode: 6a254...43a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå