AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Jeg har hatt trøblete hodebunn lenge, og legen mener jeg sannsynligvis har seboreisk eksem. Håret mitt blir fort fett, klør og flasser, i tillegg til at jeg mister ganske mye av det. Jeg har selvfølgelig prøvd fungoral i mange omganger, og bruker nå en sebamed-shampoo og en fuktighetsgel daglig. Likevel blir håret fort fett, jeg MÅ vaske det hver dag for å se anstendig ut, og det klør fremdeles en del. Er det noen som har hatt samme tilstand som kan gi meg noen råd om hva jeg kan prøve? Er møkk lei, for å si det som det er. Anonymkode: c997b...a72
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har hatt trøblete hodebunn lenge, og legen mener jeg sannsynligvis har seboreisk eksem. Håret mitt blir fort fett, klør og flasser, i tillegg til at jeg mister ganske mye av det. Jeg har selvfølgelig prøvd fungoral i mange omganger, og bruker nå en sebamed-shampoo og en fuktighetsgel daglig. Likevel blir håret fort fett, jeg MÅ vaske det hver dag for å se anstendig ut, og det klør fremdeles en del. Er det noen som har hatt samme tilstand som kan gi meg noen råd om hva jeg kan prøve? Er møkk lei, for å si det som det er. Anonymkode: c997b...a72 Prøv en uten sulfat, disse mener jeg har sulfater, det er såpe som tørker ut hodebunnen og gjør at den kan kompensere med mer oljeproduksjon. Anonymkode: fd1cd...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå