AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #21 Skrevet 4. januar 2021 Chord skrev (8 minutter siden): Og de blir sett på som favorittbutikken i området, så de får igjen for det. Ja, mange velger jo butikk ut fra hvem som er best på frukt og grønt. Så da legger man hele handleturen til den butikken. Anonymkode: dd7a3...d91
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #22 Skrevet 4. januar 2021 I mitt nærområde er det fire kjedebutikker, og her rangeres de slik: Meny og Kiwi best, umulig å skille mellom dem 😊 Deretter følger Rema (stort sett fine varer, men ofte litt dårlig utvalg) Coop extra er dårligst, med både litt dårlig utvalg, det er rotete, og dårlige varer blir ikke fjernet. Anonymkode: 8b67d...1f8 1
Frøyamor Skrevet 4. januar 2021 #23 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Coop-butikkene er dårligst - uten unntak. Råtten frukt, dårlig smak, vasne grønnsaker. Best: Meny. Kiwi sannsynligvis nummer to, men store forskjeller mellom butikkene i kjeden. Anonymkode: e4755...a6a Enig. Meny her har flott frukt&grønt, men blir fort veldig dyrt hvis jeg drar dit. Skal plutselig ha masse ferske oster, varme fiskekaker, nypressa juice, fancy kjeks osv 😂 2
Frøyamor Skrevet 4. januar 2021 #24 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Snakk for dere selv, min favorittbutikk når det kommer til frukt og grønt, er en coop. Anonymkode: dd7a3...d91 Sier ikke at alle coop i hele Norge er dårlig, bare de her jeg bor hvertfall. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå