AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Har ingen følelse på at jeg er gravid. Kun trøtt. Skal ha mensen til torsdag egdntlig, men håper en spire har satt seg heller kjenner altså ingen symptomer nå, men kan jeg alikavel være gravid? Hadde du symptomer før ikm? Anonymkode: b3895...1dd
supernaturalfan Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Jeg fikk mye kviser noen dager før IKM. Unormalt mye 😅 Jeg kjente også stikninger/mensmurringer et par dager før. Jeg får ellers aldri menssmerter før dag 2 av mensen. Jeg følte brystvorter var litt mer vonde/ømme. Negativ test 3 dager på rad, men følte meg virkelig gravid. 4.dagen ble den positiv 👍🏻 da 2 dager før IKM Ja, jeg begynte å teste tidlig 🙈 følte meg gravid
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Ingen spesielle symptomer. 8 dpo fikk jeg en rar følelse på kvelden, var en sterk murring som varte i noen sekunder. Testet positivt 9 DPO. Anonymkode: f30ad...67a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Takk for svar jeg føler fint lite, men nå er det aldri sikkert jeg er gravid ei gang. Etter hormonspiral bruk har ikke eggeløsningen vært helt i intakt. Jeg har også kviser nå. Plutselig 3 nye fra igår. også kjenner jeg strekk i siden når jeg reiser meg. Ingen ømme pupper. Så antar at TR kommer i slutten av uka. Anonymkode: b3895...1dd
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 Har noen opplevd plutselig løs mage x1 og økt temperatur før positiv test? 9 dpo. Anonymkode: feea3...276
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har noen opplevd plutselig løs mage x1 og økt temperatur før positiv test? 9 dpo. Anonymkode: feea3...276 Jeg, kun med temp. Anonymkode: b3895...1dd
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #7 Skrevet 4. januar 2021 To dager før IKM hadde jeg null utflod. Anonymkode: c4f73...a08
Mango Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 - Fikk mensensmerter/murringer over en uke før forventet mens, den pleier å komme rundt dagen før. - Frøs mye, samboer gikk i t- shorte inne, jeg med ullundertøy, genser og pledd - Hodepine fra morgen til kveld -Plutselig neseblod og enda tettere nese enn til vanlig. Var inne på tanken flere dager før ikm, da jeg kjente igjen flere av symptomene fra sist jeg var gravid. Testet meg på søndagen (3/1) og fikk da positiv. Nå daler energien kraftig småkvalm til tider.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): To dager før IKM hadde jeg null utflod. Anonymkode: c4f73...a08 Jeg har mye. Griner ekstremt for ingenting. Så enten er det pms eller så er det hormonellt. Anonymkode: b3895...1dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå