AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Hei. Har nettopp søkt inn en navnendring der jeg legger til et navn til mitt fornavn. Jeg er reservert mot nummer og kontakt opplysninger, men noen fortalte meg at når man bytter navn, så havner man automatisk tilbake på sider som gulesider, 1881, osvosv noen som kan bekrefte om dette er sant? kjenner jeg er litt stressa inni meg når jeg har en psykopat stalker av en ex. Denne exen kan virkelig ikke finne ut hvor jeg bor, ettersom jeg valgte å flytte bare pga han. Så tørr ikke å ta noen risker. Håper noen kan hjelpe en litt engstelig sjel her! (vet man kan ringe nummeropplysningen og spørre, (men jeg måtte ringe de totalt 3 (!!) ganger iløpet av 1 mnd fordi navnet mitt alltid havna tilbake på gulesider osv, så tar alt de sier med en klype salt) Anonymkode: d3b78...21a 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Nei det gjorde ikke det da jeg endret navn i 2012, jeg mener jeg også hadde reservert meg mot å havne i opplysninger og på gule sider også. Anonymkode: 34c35...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå