AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Får ofte melding om å betale auf kontingentet. Hvorfor får jeg det når jeg ikke er en arbeiderpartimann, det er så inn i helvete irriterende! Anonymkode: 01f54...e82
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Mail AUF, det er nok svindel fra en annen part Anonymkode: a771f...e6a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Ta kontakt med AUF? Det er jo det første man gjør Anonymkode: 66305...6df 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 Bare å melde fra til organisasjonen om at du ikke har meldt deg inn, og be de stryke kravet mot deg. Så går det i orden uten noe mere tull. Du kan sende epost til [email protected] Jeg er lokallagsleder i en annen organisasjon, og det hender at folk blir meldt inn av "morsomme" venner etc. No problem å bli sletta, vi er ikke så interessert i medlemmer som er meldt inn mot sin vilje. Anonymkode: 8ae94...c88 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er lokallagsleder i en annen organisasjon, og det hender at folk blir meldt inn av "morsomme" venner etc. No problem å bli sletta, vi er ikke så interessert i medlemmer som er meldt inn mot sin vilje. Anonymkode: 8ae94...c88 Skulle til å foreslå at det kanskje er dette som har skjedd. Morsomme eller hevngjerrige venner eller bekjente. Anonymkode: 25ac5...6ab 1
Whistler Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 0.57): .......... vi er ikke så interessert i medlemmer som er meldt inn mot sin vilje. Anonymkode: 8ae94...c88 Noen lag har jo meldt inn store deler av telefonkatalogen for å få mer støtte fra staten så historisk sett er ikke utsagnet ditt sant.
Cordelia Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 Jeg fikk en mail fra arbeiderpartiet med invitasjon til en nettevent for noen uker siden, fordi jeg visstnok stod på noen lister. Eneste jeg kan komme på er ei liste skrev meg på, på nittitallet en gang, altså videregående. Husker og jeg fikk beskjed om å betale kontigent, etter alt jeg hadde skrevet meg på, bare var å motta informasjon. AUF og medlemslister er jo et kapittel for seg selv, dvs de har en del svin på skogen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå