AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Jul og nyttår har vert hard.mannen vil vi skal gå fra hverandre,men for at det skulle vær best for ungene så fikk vi se over jul og nyttår. Vi har vert sammen i 15 år. Har tre barn. Han har ikke møtt noen andre.men har innrømmet å chattet med andre via nett.men ingen plan å møte de og ikke klar for noe nytt. Han mener vi har best av å finne oss selv ved å være vær for oss. Vi har slitt økonomisk og jobbmessig i mange år. Han bruker meste tiden av å spille dataspill. Jeg tok det opp med han igår om han forsatt ville dette og når vi skulle si det til barna.da kom han med at nå startet nettopp skolen så var nok ikke det beste ratt enda.han eier huset å han stresser ikke med at jeg skal flytte akuratt. Blir så forvirret av han. Jeg vil bare ha han tilbake å jobbe med forholdet,han ser ikke vitsen med det har han sagt. Jeg sendte mange meldinger på messenger å reiste bort noen dager.han leste de ikke før igår kveld.da leste han og så var han småturer og bare gikk å la seg tidlig noe han aldri gjør. Idag var humøret godt.jeg gikk for å handle å han kom inn å sa at jeg kunne jo bare sagt fra så kunne han kjøpt det.ettersom jeg går og han kjører. Nå snakker vi normalt sammen å merker han tar initiativet til snakk.men vanlig snakk bare om ungene og slikt. Han virker deprimert ut. Vet ikke hva jeg skal gjøre.vil så gjerne redde forholdet.men parterapi for han er uaktuelt og han ser ikke vitsen med det sa han tidligere . Jeg er så ødelagt og Tom nå. Gått ned 12 kg på 1 mnd.ilke att det er så krise.nok å ta av men. Rett og slett knust. Anonymkode: 025f7...422
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Mellom rom, komma og store bokstaver hadde hjulpet noe voldsomt. Men, du burde lete etter en ny plass å bo, og gjøre alt klart til at dere går fra hverandre. Det er jo bare spørsmål om tid før han ønsker at dere sier det til barna, og da er det greit at du allerede har mye klart. Anonymkode: 3eb65...fbd
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Du må få jobb på plass. Hvorfor sliter dere med jobb? Om det handler om utdanning, hva med å invistere i utdanning? Har du snakket med nav? Og hvorfor eier dere ikke sammen? Anonymkode: 8d4cf...d7f 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Mellom rom, komma og store bokstaver hadde hjulpet noe voldsomt. Men, du burde lete etter en ny plass å bo, og gjøre alt klart til at dere går fra hverandre. Det er jo bare spørsmål om tid før han ønsker at dere sier det til barna, og da er det greit at du allerede har mye klart. Anonymkode: 3eb65...fbd Mellom rom... 😂😂 Anonymkode: 855c6...cce 23
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 Prøv å finne deg et annet sted å bo, sjekk ut hvordan det vil bli økonomisk for deg å flytte. Er det noen andre du kan snakke med om dette? Det høres ikke greit ut for deg å leve sånn du gjør nå i usikkerhet. Anonymkode: e8730...840 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Mellom rom... 😂😂 Anonymkode: 855c6...cce 🤣 Alltid like festlig når folk skal rette andres skrivefeil.
PM75 Skrevet 4. januar 2021 #7 Skrevet 4. januar 2021 Bruk denne tiden til å tenke praktisk. Hvor kan du bo, hvordan kan du klare deg økonomisk og hvordan løser dere samvær med barna? Skift fokuset bort fra vonde følelser og ting du ikke får gjort noe med, til praktiske ting du faktisk kan løse. Jeg skjønner at det høres rart ut, men det hjalp for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #8 Skrevet 4. januar 2021 Det gjør vondt en stund. Men det går over. Men du må legge fra deg håpet om at det kan ordne seg. Du må slutte å lete etter tegn. Det er seigpining, og det tar da lenger tid før det slutter å gjøre vondt. Du må bruke energien din på å være god med deg selv, og finne veien videre med ny bolig. Klem ❤️ Anonymkode: c2206...2ab 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #9 Skrevet 4. januar 2021 Dævendøtte skrev (56 minutter siden): 🤣 Alltid like festlig når folk skal rette andres skrivefeil. Alltid like festlig når folk ikke forstår at man prøver å sette et poeng. Anonymkode: 3eb65...fbd 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. januar 2021 #10 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alltid like festlig når folk ikke forstår at man prøver å sette et poeng. Anonymkode: 3eb65...fbd Touché! Lar tvilen komme deg til gode 😅
Lisems Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du må få jobb på plass. Hvorfor sliter dere med jobb? Om det handler om utdanning, hva med å invistere i utdanning? Har du snakket med nav? Og hvorfor eier dere ikke sammen? Anonymkode: . Endret 5. januar 2021 av Lisems
Hr. Aktiv Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 Det går ikke å snu noen som ikke er motivert. Så klarer du ikke finne noen motivasjon her så er det heller ingen vits i å jobbe. Du vil bare spise deg selv opp med masse tid og energi tapt. Desverre må jeg si. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #13 Skrevet 5. januar 2021 Høres ut som du har gått i samboerfellen. Ta deg en prat med en advokat for å høre om du likevel kan ha noen rettigheter/krav på hus/eiendeler. Det han driver med er psykisk belastende og ødeleggende for deg. Prøv å ta kontrollen selv. Om han mener dere skal fortsette så får du på plass en avtale som sikrer deg økonomisk ved et evt fremtidig brudd. Er han ikke mann nok til å signere på det må du ta føringen og sørge for at det gjennomføres brudd - nå. Anonymkode: c18b5...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå