Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. januar 2021 #1 Del Skrevet 4. januar 2021 Site Not Found Why am I seeing this? There are a few potential reasons: You haven't deployed an app yet. You may have deployed an empty directory. This is a custom domain, but we haven't finished setting it up yet. How can I deploy my first app? Refer to our hosting documentation to get started. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 4. januar 2021 #2 Del Skrevet 4. januar 2021 Hos meg også. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. januar 2021 #3 Del Skrevet 4. januar 2021 Hei Ja, dette dukker også opp hos meg. Det er meldt videre til @TSP. Anglofil (teamleder) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heatwave Skrevet 4. januar 2021 #4 Del Skrevet 4. januar 2021 Samme her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 4. januar 2021 #5 Del Skrevet 4. januar 2021 Det jobbes med å se på saken nå! Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 4. januar 2021 #6 Del Skrevet 4. januar 2021 Flott, samme sak her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 4. januar 2021 #7 Del Skrevet 4. januar 2021 Har opplevd det flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2021 #8 Del Skrevet 4. januar 2021 Opplever det hver gang jeg skal gå til forsiden fra en tråd. Det startet i går kveld når hele forumet stanset opp flere ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjelltopp Skrevet 4. januar 2021 #9 Del Skrevet 4. januar 2021 Opplevde dette nå nettopp når jeg skulle logge meg på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. januar 2021 #10 Del Skrevet 4. januar 2021 Skjer hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 4. januar 2021 #11 Del Skrevet 4. januar 2021 Skjer hele tiden. Har vært sånn i flere dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 4. januar 2021 #12 Del Skrevet 4. januar 2021 Håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 4. januar 2021 #13 Del Skrevet 4. januar 2021 Ååå trodde det var noe med nettet hos meg... Opplevde det først i går kveld. Har gjort noen endringer for å ha eget Wi-Fi til Chromecast, og tenkte det var derfor det ble krøll. Men nå skjønner jeg at feilen ikke ligger her hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 4. januar 2021 #14 Del Skrevet 4. januar 2021 Nå ble jeg litt glad! Var redd det var telefonen min. Denne har kommet opp sikkert 50 ganger etter jeg hadde en stor oppdatering på telefonen, senest for ca 30 sekunder siden. Trodde det var noe nytt jeg måtte leve med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 4. januar 2021 #15 Del Skrevet 4. januar 2021 Godt det ikke bare var hos meg. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 4. januar 2021 #16 Del Skrevet 4. januar 2021 Opplevd dette jeg også. Begynte i går og flere ganger i dag 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 4. januar 2021 #17 Del Skrevet 4. januar 2021 Har skjedd her også de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 4. januar 2021 #18 Del Skrevet 4. januar 2021 Jeg opplevde det for første gang nå. Feilmeldingen dukket opp når jeg skulle inn i tråden «Flytte sammen eller ikke» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. januar 2021 #19 Del Skrevet 4. januar 2021 Nå må dere få ordnet dette, forumet klikker jo hvert 10 sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 4. januar 2021 #20 Del Skrevet 4. januar 2021 Blir bare verre og verre her også. Forumet er bare slitsomt å bruke nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå