AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Del Skrevet 4. januar 2021 Men står at jeg ikke får svar før tidligst når jeg er 34 uker på vei. Da er det bare 3 uker til jeg skal i permisjon. Er dette vanlig?? Blir stressa jeg.. Anonymkode: c93c1...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Del Skrevet 4. januar 2021 Arbeidsgiver sender ikke inn inntekstmelding før fire uker før du går ut i permisjon. Helt vanlig. Det pleier å gå raskt etter de har sendt inn det de skal Anonymkode: 10bf8...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Del Skrevet 4. januar 2021 Varierer veldig. Søkte ved første mulighet, men fikk ikke svar før dagen før eg gikk ut i perm. Anonymkode: 14cbe...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Del Skrevet 4. januar 2021 Arbeidsgiver sendte min inntektsmelding til NAV i dag tidlig (35+1) og jeg fikk melding fra NAV kl 14, at jeg har fått søknaden innvilget. Det gikk veldig fort med andre ord Anonymkode: 6ca50...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Del Skrevet 4. januar 2021 Det kommer til å ordne seg. Jeg fødte i uke 30 liksom, rakk ikke søke en gang. Tok litt tid men fikk utbetalt veldig mye når de først kom i gang. Anonymkode: 8c5d9...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå