Amatariel Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Er på jakt etter en ildfast form som passer i en kurv/bast. Slik at når man tar ut formen fra ovnen så kan man legge den rett i en tilhørende kurv, gjerne med håndtak til. Lette meg ihjel etter gave til noen som ønsket seg dette til jul, men fant ikke. Ikke lenge til vedkommende bursdag, så jeg får gjøre et nytt forsøk 😇 Budsjett er 500 kr. Om noen har sett dette i en fysisk butikk et sted, eller har link til nettbutikk - så blir jeg veldig takknemlig!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 https://www.jernia.no/kjøkken/matlaging/ildfast/ildfast-form/pillivuyt-kurv-til-ildfast-form-oval-31x23cm/p/11571694 Anonymkode: cf553...4ec
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Hvis du googler ildfast form med kurv får du opp mange. Virker som Jernia er et bra sted å starte. Anonymkode: 401a6...adf
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Rosendahl har denne versjonen (liten). Ikke akkurat kurv, men fungerer til samme formål. Anonymkode: da084...553
Amatariel Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du googler ildfast form med kurv får du opp mange. Virker som Jernia er et bra sted å starte. Anonymkode: 401a6...adf Jeg gjorde det mye før jul, men fikk bare opp treff på over 1000 kr. Ser nå at linken i sitatet under har en innafor budsjett, men den fantes ikke da jeg lette som mest aktiv. Skulle nok ha søkt før jeg skrev dette innlegget AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.jernia.no/kjøkken/matlaging/ildfast/ildfast-form/pillivuyt-kurv-til-ildfast-form-oval-31x23cm/p/11571694 Anonymkode: cf553...4ec Takk! 😍 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rosendahl har denne versjonen (liten). Ikke akkurat kurv, men fungerer til samme formål. Anonymkode: da084...553 Var nok viktig med kurv, men takk for at du sjekket.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 Amatariel skrev (4 minutter siden): Jeg gjorde det mye før jul, men fikk bare opp treff på over 1000 kr. Ser nå at linken i sitatet under har en innafor budsjett, Håper du ser at kurv og form selges hver for seg. Linken er til kun kurv, så totalt kommer dette også på over 1000. Pillivuyt er Rolls roys blant ildfaste former, og koster deretter. Anonymkode: 401a6...adf 1
Amatariel Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Håper du ser at kurv og form selges hver for seg. Linken er til kun kurv, så totalt kommer dette også på over 1000. Ah, ja da var jeg jo like langt 😕 Trenger ikke noe fancy dyrt. Mottakeren hadde en som var kjøpt på Europris for mange år siden, men forsvant med eksen. Hadde håpet det var mulig å finne noe lignende igjen, gjerne på en såkalt "billigbutikk".
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #8 Skrevet 4. januar 2021 https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?q=Ildfast+form+med+kurv&sort=RELEVANCE Anonymkode: da084...553
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #9 Skrevet 4. januar 2021 Finnes garantert på bruktbutikker rundt om. Anonymkode: c8f2a...f19
rampeguri Skrevet 4. januar 2021 #10 Skrevet 4. januar 2021 Amatariel skrev (27 minutter siden): Ah, ja da var jeg jo like langt 😕 Trenger ikke noe fancy dyrt. Mottakeren hadde en som var kjøpt på Europris for mange år siden, men forsvant med eksen. Hadde håpet det var mulig å finne noe lignende igjen, gjerne på en såkalt "billigbutikk". Tror slike var veldig populære en periode, så er nok mulig du må sjekke finn.no for å få tak i. Men så lenge du veit at det er noe mottaker ønsker seg så er jo ikke det noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå