AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Hei, jeg er en kvinne på snart 28 som flytter alene til Oslo i sommer. I den anledning ønsker jeg å bli kjent med folk. Finnes det ulike grupper, f.eks. med dans, tur eller matlaging hvor man også er sosiale sammen? Noen som har tips? mvh. kvinne i sin beste alder Anonymkode: d5c89...22e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 I Oslo finnes det en gruppe for alt. Et kjapt søk på frivillig.no ga f.eks. språkvenn på Sagene og lag middag i kirken. For dans finnes både dansekurs fra samba til ballett og leikarring hos bondeungdomslaget. For turer er det største lokallaget i Turistforeningen DNT Oslo og omegn, og de har både nærturer og kajakkturer. Anonymkode: ee6f6...f98 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Kan tipse deg om følgende: - På Det Andre Teateret, improvisasjonsteater, kan man komme og bli med på workshops helt gratis. Mange som kommer dit uten å kjenne noen og det er veldig inkluderende. - DNT Ung på Sørenga har buldregrupper, kajakkturer, foredrag, etc. Også et sted hvor det er veldig lett å bli møte andre. - Klatreverket har klatrekurs, jeg har selv fått flere klatrevenner her - Ellers kan du forsøke å bli med i en bydelsgruppe der du skal bo, på Facebook. Hør om noen vil bli med på quiz f. eks. Anonymkode: 750af...328 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Oslo har en del idrettslag, så om du kunne tenke deg noe sånt, er det en nokså sikker måte å bli kjent med folk på. Anonymkode: fe588...56e
Matas Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 Tråden er ryddet for kontaktannonse. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå