Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Velger du såpe og sjampo/balsam etter hvordan flaskene ser ut og passer inn i forhold til resten av badet?

Anonymkode: 3de3d...7a6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og når jeg trodde verden ikke kunne bli galere...🤪

Anonymkode: 9ef55...b01

• Liker 47
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er mye dårlige stoffer i tilfeldige shampooer og balsam. Er veldig nøye på hvilke jeg bruker. Jeg har også ekstra sensitiv hud, så jeg blir rødlig om jeg bruker en shampoo jeg ikke tåler. 

Anonymkode: 0bd00...5b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det er mye dårlige stoffer i tilfeldige shampooer og balsam. Er veldig nøye på hvilke jeg bruker. Jeg har også ekstra sensitiv hud, så jeg blir rødlig om jeg bruker en shampoo jeg ikke tåler. 

Anonymkode: 0bd00...5b8

Selvfølgelig ut i fra en av de man trenger når det er flere å velge mellom. Kjøper ikle sjampo til krøllete hår om jeg trenger en for volum linsom😅

Kanskje vanligere med såpe, derfor mange har dispensere også som matcher badet. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og nei.

Handsåpe, og badesalt som får stå fremme, er valgt ut i fra interiøret. Dusjsåpen vi bruker helles over på dispenser i dusjen. Shampoo, balsam, kremer og annet er selvfølgelig kjøpt inn etter hva hud/hår trenger, men dette oppbevares i skuffer og skap mellom hver bruk, sammen med alt av tannbørster og tannkrem. 

Ingen andre som ser dette badet enn meg og mannen. Men vi liker å ha det slik, så hvorfor ikke. 

Anonymkode: 92400...314

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Fy flate dere har overflatiske verdier i livet. Tenk på de som knapt har råd til en shampo flaske. 

🤨

Anonymkode: b4cd3...6c6

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være en tulletråd, ikke sant? 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fy flate dere har overflatiske verdier i livet. Tenk på de som knapt har råd til en shampo flaske. 

🤨

Det går faktisk an å kjøpe en billig som matcher også:rolleyes: Ta den hvite til 10 kr isteden for den rosa eks. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette må være en tulletråd, ikke sant? 

Nei? Jeg tror det er mange som kjøper såpeholdere og såpe til vasken ut i fra hva som passer inn på bade.

Tror mange her kun tenker dusjsåpe?

• Liker 4
Skrevet

Nesten! 🤣🤣

Har stilige shampoo/balsam/kroppssåpe flasker som matcher badet. Kjøper produktene jeg trenger og tømmer det oppi de fine flaskene. 

Liker at det ser rent og pent ut!

• Liker 2
Skrevet

Ikke det som står inne i dusjen nei. Men, kjøpte dispenser til håndsåpe på vasken, fordi slike ofte har ustilig farge😂  Synes det ser mer ryddig ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er sikker på at flere matcher håndsåpen på vasken!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (5 minutter siden):

Nesten! 🤣🤣

Har stilige shampoo/balsam/kroppssåpe flasker som matcher badet. Kjøper produktene jeg trenger og tømmer det oppi de fine flaskene. 

Liker at det ser rent og pent ut!

Samme her! 😍 Hater masse forskjellige stygge flasker i dusjen. Her er alle like, med label på. Heller over på disse 🥳

Anonymkode: 66167...477

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, kjøper ikke en gang Shampo og balsam i samme merke..

Anonymkode: 7380e...9c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Nei.

Har vokst opp med en mor som gjorde sånt, og ser på det som en speiling av ekstremt nevrotisk og usunn oppførsel.

Jepp:

Anonymkode: cf771...7ef

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 3
Skrevet

Jeg blir fort tørr på hendene, og spesielt nå som de vaskes ørten hundre ganger om dagen. Så da kjøper jeg skikkelig håndsåpe, og som en bonus er det en skikkelig flott beholder til håndsåpen også, og den matcher interiøret 😁😁 Shampooflaskene lever sitt eget liv i dusjen, men de er i hvert fall samlet i en kurv..umulig med interiørkatalogbad og tenåringer som har alskens forskjellige behov når det kommer til såpe og shampoo..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

🤨

Da må du sjekke ut bordekkingsgruppa på fb. Der planlegges bordekking flere uker i forveien og de er ikke småtterier. Bestikk, tallerkner og glass som passer alle de ulike måltidene. Gjerne typ 3  ulike juleserviser osv. 😂😂 Ganske overfladisk og intet annet enn ilandsproblemer. 

Anonymkode: ffcc1...b60

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei herregud. Men jeg har penere dispenser til håndsåpe som jeg tømmer over på. 

Anonymkode: 7b750...f03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Det tar da ikke tid å kjøpe den hvite såpen i stedet for den orange 😂 

Anonymkode: 92400...314

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...