AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Jeg og samboer har barn som dessverre våkner mye av og på iløpet av natten. Guttungen er 7 år, og jeg mener det ikke er nødvendig å legge han i 2 timer til han har sovna. Jeg bruker gjerne en halvtime, men har han ikke sovnet til da gir jeg beskjed om at han må holde sengen til han sovner. Samboer er motsatt og hver eneste gang han våkner så går han fysisk opp å legger han i sengen. Dette kan skje 3 ganger løpet av kvelden. Jeg mener klar beskjed om å gå å legge seg burde være nok. Hva tenker dere? Anonymkode: 6d265...9e5
Khloe P.T Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Hva mener du med at han går fysisk opp og legger han? Det høres ikke bra ut ...
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg og samboer har barn som dessverre våkner mye av og på iløpet av natten. Guttungen er 7 år, og jeg mener det ikke er nødvendig å legge han i 2 timer til han har sovna. Jeg bruker gjerne en halvtime, men har han ikke sovnet til da gir jeg beskjed om at han må holde sengen til han sovner. Samboer er motsatt og hver eneste gang han våkner så går han fysisk opp å legger han i sengen. Dette kan skje 3 ganger løpet av kvelden. Jeg mener klar beskjed om å gå å legge seg burde være nok. Hva tenker dere? Anonymkode: 6d265...9e5 Står guttungen opp flere ganger etter han har lagt seg da?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Khloe P.T skrev (2 timer siden): Hva mener du med at han går fysisk opp og legger han? Det høres ikke bra ut ... Tror hun mener at far står opp av sengen og legger gutten med å dekke han til med dyne osv. ikke at han er slem mot han! Mens hun blir liggende i egen seng og sier bare gå og sov. Altså hi, hvilken av metodene fungerer bedre? Det er det man må se på. Anonymkode: f7746...ad7 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 Hvis barnet går og legger seg når du bare sier i fra er jo det greit. Hvis han blir stående og gråte, eller begynner å sose rundt i resten av huset, har mannen din rett. Anonymkode: cecce...b75
Heatwave Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis barnet går og legger seg når du bare sier i fra er jo det greit. Hvis han blir stående og gråte, eller begynner å sose rundt i resten av huset, har mannen din rett. Anonymkode: cecce...b75 Vel, da er det jo noe annet som er grunnleggende galt. Endret 4. januar 2021 av Heatwave
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #8 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg og samboer har barn som dessverre våkner mye av og på iløpet av natten. Guttungen er 7 år, og jeg mener det ikke er nødvendig å legge han i 2 timer til han har sovna. Jeg bruker gjerne en halvtime, men har han ikke sovnet til da gir jeg beskjed om at han må holde sengen til han sovner. Samboer er motsatt og hver eneste gang han våkner så går han fysisk opp å legger han i sengen. Dette kan skje 3 ganger løpet av kvelden. Jeg mener klar beskjed om å gå å legge seg burde være nok. Hva tenker dere? Anonymkode: 6d265...9e5 Har du tenkt på at barnet er redd?Har mareritt? Eller at noe har skjedd siden barnet søker dere? Kos, snakke og trygghet er godt da! Ikke bli sint og fysisk bli lagt i sengen eller sendt tilbake alene på rommet og bli mer redd.. Om barnet bare tuller seg og ikke er redd så snakk med barnet! Finn ut hva og hvorfor og fortell hva som er greit og ikke! Og kanskje du legger barnet for tidlig?Alle barn er forskjellige.. Anonymkode: 9f29d...8c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå