AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Etter 3 mnd i stillstand har vekta aldri vært høyere. Tenker å gjøre noe seriøst med det. Er noe av dette vannvekt som vil gå fort av? Eller kun fett? Jeg er 20+ kg overvektig. Anonymkode: fa25d...d80
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Etter 3 mnd i stillstand har vekta aldri vært høyere. Tenker å gjøre noe seriøst med det. Er noe av dette vannvekt som vil gå fort av? Eller kun fett? Jeg er 20+ kg overvektig. Anonymkode: fa25d...d80 Det er lite vann, men mest fett. Men til gjengjeld vil du miste en del av vannvekta når du starter på reisen å gå ned i vekt. Jeg mistet 2,6 kilo (!!) på 6 dager da jeg begynte å telle kalorier. Etter første uka begynte jeg å miste fett. Anonymkode: 5e4c7...35e
Utelukke Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Du har nok litt vannvekt. Det har alle. Men noe mat samler på mer vann enn annet - dessuten er det vanlig å ha mer vannvekt under PMS. Vil nok regne med at du kan gå ned 2-3 kg i vannvekt.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Noe er helt sikkert vann, men det meste er garantert fett. Har du målebånd er det særlig lurt å måle midje, det er veldig konkret hvor den grensen for usunt går. Også kan du måle liv-hofte ratio. Det skjer i allefall ikke noe før du begynner, og vi er mange som starter i dag. Anonymkode: cccad...be5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 Jeg har nå startet med et kosthold med færre karbohydrater, i tillegg til en type periodisk faste (spiser frokost mellom 10 og 11, og siste måltid mellom 20 og 21). Dvs minst 12 - 14 timer fasting hvor kroppen får tid til å regulere hormoner Så spiser jeg 3 faste måltider om dagen, men spiser gjerne et par babybell eller et eple dersom jeg får veldig lyst på noe etter jobb. Poenget er at jeg merker at jeg flyr på do og tisser veldig ofte, men det er jo fordi kroppen slipper vann (og jeg har økt vanninntaket). Det var en gang jeg mistet 4 kg på en uke, men da var det hovedsaklig vannvekt, men noe fett var det nok uansett. Anonymkode: 2adeb...c75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå