Gå til innhold

Ullunderdeler som er høye i livet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tidligere hatt ullsett fra både Johaug og Kari Traa, men sliter med at begge disse merkene er lavere i livet enn jeg skulle ønske. Opplever plagg fra disse merkene som små i størrelsen. I tillegg er jeg 173 høy, så jeg har forsøkt å gå opp to størrelser, men opplevde fortsatt underdelene som lave i livet. 

Noen som har anbefalinger om ullunderdeler som er gode og høye i livet? 

Anonymkode: 6576f...f02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Janus-longsen min er ordentlig høy i livet. Den heter Deluxe. Jeg opplever forresten Janus som noe små også, selv når jeg går etter størrelsestabellen deres.

Anonymkode: 64fff...d69

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en longs fra Janus som er altfor lav i livet, mye lavere enn eks Kari Traa, men det er jo sikkert forskjellige modeller. Har Love It fra Getinspired, og er fornøyd med dem.

Anonymkode: aadcd...d48

Skrevet

Kari Traa har fått nye longs som er høg i livet, dei er utrolig gode. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Strømpebukse for gravide eller menn med mage. De kan du dra helt oppunder puppene. 

Anonymkode: 8cf44...44d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Devold Tuvegga er high waist. Kjempegod!

Anonymkode: 54ccf...883

Skrevet

Aclima sine er høye i livet. Det er også det ullundertøyet med best kvalitet av alt jeg noen gang har prøvd. Litt mer traust utseende enn Kari traa og liknende da. Selges bl.a. på friluftsmagasinet og på hektapåtur. Devold sitt er også høyere på livet enn de du nevner. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Cubus sin. Eneste som er behaglig høye nok i livet. 

Skrevet

Skulle gjerne hatt en ullstrømpebukse som er høg i livet. Jeg kler ikke lavt liv. Jeg har så smal midje og brede hofter, så må ha noe som går over hoftene. 

Anonymkode: 51dda...971

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...