knulleGuden666 Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Jeg må skaffe meg en sykkel så jeg har et lovlig fremkomstmiddel. Kan ikke noe om sykkel, men blir fort noen mil å sykle, så bør kanskje kjøpe en sykkel med kvalitet eller bør jeg kjøpe noe billigdrit som blir kastet når jeg får sertifikatet tilbake? Nå med vinter og snø tenker jeg kanskje fatbike, men mulig terrengsykkel er grei nok? Blir mye sykling på ubrøytet vei før jeg kommer ut på offentlig vei som blir brøytet ofte, sideveien her som er flere km tar alltid lang tid før brøyteren kommer. Har sett litt på elsykkel, men er veldig skeptisk til alt med El, er det stor forskjell på kvalitet og pris?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Kjøp deg enten Cyclocross eller Gravel sykkel. Det er uten tvil det beste som fungerer i all slags vær, terreng osv og har veldig lang holdbarhet også. Anonymkode: 2b218...28b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Tenk litt over hva slags terreng du har. Er det sykkelsti hele veien holder det lenge med en standard sykkel, kanskje ikke den tyngste, med bydekk på sommeren og gode piggdekk på vinteren. Fatbike er bare noe tull. Jeg syklet 1 mil i hver retning til jobb før. Det var en fin måte å starte og slutte dagen på Hadde allerede terrengsykkel, brukte bare den, men endret dekk til bydekk/asfaltdekk. Jeg hadde nok kjøpt en medium ok sykkel og heller solgt videre når du får lappen igjen. Nå som jeg har en kronisk sykdom og skade er elsykkel flott. Da kan jeg fremdeles sykle iblant, og få hjelp i bakkene. Det er ikke noe å være skeptisk til, bare ikke kjøp det aller rimeligste. Min tror jeg samboeren fikk for 4-5000 kr på biltema for noen år siden, har funket bra i noen år. Batteriet begynner å bli dårlig nå, men ved jevnlig bruk så er det ikke et stort problem. Litt usikker på hvor trygg den er på vinterglatta, der hadde jeg nok stolt mer på egne evner. Anonymkode: 9b758...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå