Gå til innhold

Brorens kjæreste prater nedsettende om svigers

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun prater nedsettende om vår felles svigermor. Jeg lar min datter være hos sine bonus-besteforeldre. Hun selv kommer ikke på besøk med deres biologiske barnebarn så ofte, og brorens kjæreste sier at hun er bekymra for datteren min, for svigermor har tydeligvis slått sin sønn og det er derfor han ble flyttet.  Det kan ikke jeg uttalte meg om, for jeg og kjæresten har vært sammen i 4 måneder. 

Det er ikke det jeg har opplevd, jeg har opplevd min svigermor som verdens beste og snilleste.

Det hun påstår er at kjæresten min sitter å lyver om henne og at svigermor har truet henne med barnevern. Jeg føler meg som verdens heldigste, for kjæresten min hadde gjort alt for meg og datteren min.

Hva ville dere følt om dette?

Anonymkode: 47e5f...037

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg ville sett det an. Snakket med kjæresten. Men jeg synes det er merkelig hvis du bruker mor til kjæresten din som barnevakt når dere bare har vært sammen fire mnd, utover at det kan ha skjedd en gang i et nødstilfelle.

Anonymkode: 150ac...48b

Hvorfor er det merkelig? De er jo så supre med sønnen min, han kunne ikke fått bedre besteforeldre. 

Syns det er rart at hun sier at svigermor truer med barnevern, for da min svigerbror og barnet var på besøk hos svigermor da vi var der, da framsnakket hun henne og skulle hilse henne så masse.

Har skjønt det har vært noen greier der, men jeg har ikke opplevd svigermor sånn hun beskriver det, så jeg er ikke bekymra.

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så svigermor slår barnet ditt og du griper ikke inn??

Anonymkode: 17371...f6a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så svigermor slår barnet ditt og du griper ikke inn??

Anonymkode: 17371...f6a

Ikke mitt barn, brorens kjæreste sier at barnet til svigermor, ringte brorens kjæreste og kjæresten hennes og sa at det ble slått og ville komme til dem, og at hun ble flyttet i fosterhjem etter den hendelsen. 
TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ikke mitt barn, brorens kjæreste sier at barnet til svigermor, ringte brorens kjæreste og kjæresten hennes og sa at det ble slått og ville komme til dem, og at hun ble flyttet i fosterhjem etter den hendelsen. 
TS

Da vet du vel allerede om denne svigerinna di snakker sant eller ikke. Enten har svigermor ei datter som bor i fosterhjem, eller så har hun det ikke. 

Anonymkode: 62637...954

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Her går det fort TS. Har svigersønn mistet omsorgen for et barn og barnet ikke bor der lenger så burde du høre på de det gjelder. At svigermor ikkr slår nå betyr ikke at hun em dag ikke gjør det. 

4 måneder sammen og barnet er allerede hos andre. Her burde du roe ned,  legge vekk forelskelsen og tenke fornuft. 

Anonymkode: 7cbd1...169

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Du har vært sammen med kjæresten din i bare fire måneder, og ikke bare har du introdusert barnet ditt for han, du har overlatt barnet til hans foreldre i tillegg...!?? Du blir jamen kjapt husvarm!?

Jeg hadde aldri gjort det så raskt. Hadde skjermet barnet for det nye forholdet mye lenger enn fire mnd.

Anonymkode: b6a92...a09

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun prater nedsettende om vår felles svigermor. Jeg lar min datter være hos sine bonus-besteforeldre. Hun selv kommer ikke på besøk med deres biologiske barnebarn så ofte, og brorens kjæreste sier at hun er bekymra for datteren min, for svigermor har tydeligvis slått sin sønn og det er derfor han ble flyttet.  Det kan ikke jeg uttalte meg om, for jeg og kjæresten har vært sammen i 4 måneder. 

Det er ikke det jeg har opplevd, jeg har opplevd min svigermor som verdens beste og snilleste.

Det hun påstår er at kjæresten min sitter å lyver om henne og at svigermor har truet henne med barnevern. Jeg føler meg som verdens heldigste, for kjæresten min hadde gjort alt for meg og datteren min.

Hva ville dere følt om dette?

Jeg tenker at du ikke kjenner disse godt nok til å ha datteren din der. Jeg ville nok sett det an. 

Anonymkode: 55868...ace

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Tok meg 2 år før svigers fikk passe mitt barn noen timer alene.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har vært sammen med kjæresten i 4 mnd og svigers har allerede for vane å sitte barnevakt for ditt barn? Her gikk det jammen fort! Hvor gammel er barnet om jeg tør spørre?

Anonymkode: 32955...84f

3 år.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Her går det fort TS. Har svigersønn mistet omsorgen for et barn og barnet ikke bor der lenger så burde du høre på de det gjelder. At svigermor ikkr slår nå betyr ikke at hun em dag ikke gjør det. 

4 måneder sammen og barnet er allerede hos andre. Her burde du roe ned,  legge vekk forelskelsen og tenke fornuft. 

Anonymkode: 7cbd1...169

Men sånn jeg har observert det, Så er svigermoren min en god mor og bonus-bestemor.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Da vet du vel allerede om denne svigerinna di snakker sant eller ikke. Enten har svigermor ei datter som bor i fosterhjem, eller så har hun det ikke. 

Hun har jo det, men svigermor sier at barnet har psykiske problemer og at det er derfor. 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hun har jo det, men svigermor sier at barnet har psykiske problemer og at det er derfor. 

TS

Og det tror du på? Barn med psykiske problemer blir ikke akuttplassert i fosterhjem. 

• Liker 26
Skrevet

Altså det skumle er statistikk sett så er det 33 ganger større sjanse for at et barn blir mishandlet når hen har en stemor eller stefar. 

Og her har du ikke bare introdusert barnet ditt utrolig tidlig for kjæresten din, men også foreldrene hans.

4 måneder er ekstremt tidlig uansett alder! 

Og der igjen så har svigermor et rykte på seg for å ha mishandlet sin (psykisk syke?) datter som ble sendt (eller tatt i fra?) til et fosterhjem? 

...Og du tør å bruke svigermor som barnevakt fordi?

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Men sånn jeg har observert det, Så er svigermoren min en god mor og bonus-bestemor.

TS

Først etter 2 år visste jeg hvordan svigers fungerte. Skjønner ikke at du tør å plassere et lite barn hos ukjente. I tillegg hos noen som kan ha slått et barn før. 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Barnemishandlere som blir fratatt barnet pga det, finner gjerne opp løgner på hvorfor det skjedde. Du hadde vel ikke forventet at hun ville sitte i familiemiddagen og fortelle til den nyeu kjæresten i familien at hun slo barnet sitt?

Jeg hadde aldri turt å la henne passe barnet mitt 😱😱😱 Du vet jo ikke sannheten! Du vet ikke hva som skjer når du ikke er tilstede!

Anonymkode: e627d...1ba

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

TS

Så du vet av 4 mnd erfaring at svigermor er den rette å stole på? Har du forhørt deg med flere?

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Så du vet av 4 mnd erfaring at svigermor er den rette å stole på? Har du forhørt deg med flere?

Nei, har ikke det. 
TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...