knulleGuden666 Skrevet 4. januar 2021 #1 Del Skrevet 4. januar 2021 Må man ha noen spesiell utdanning for å bli telefonselger? Jeg må prøve å få meg en ny jobb så jeg slipper nav. Evnt noen andre jobber det går an å jobbe hjemmefra som f. Eks kundeservice til et firma eller noe via nett? Er en mann på 29 år, jobbet innen en del forskjellige firmaer og har gode referanser. Sjekket finn litt i natt, men fant ikke så mye, noen som vet om noe som kan passe og evnt andre typer jobber det går an å jobbe hjemmefra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Del Skrevet 4. januar 2021 Jeg kontaktet bare et firma jeg vet drev med telefonsalg og sa jeg var interessert. De ba meg sendte CV, og så innkalte de meg på intervju. Enkelt og greit. Den gang da var det ikke hjemmefra, men på callsenter. Anonymkode: 62f92...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Del Skrevet 4. januar 2021 Kundeservice-jobbene er attraktive, i hvert fall der jeg jobbet, så de fikk man ikke før etter hvert. Anonymkode: 62f92...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg kontaktet bare et firma jeg vet drev med telefonsalg og sa jeg var interessert. De ba meg sendte CV, og så innkalte de meg på intervju. Enkelt og greit. Den gang da var det ikke hjemmefra, men på callsenter. Anonymkode: 62f92...118 Problemet er at jeg har mistet sertifikatet, kan såklart ta buss eller noe for et intervju eller 2, men hvis jeg må på callsenter så går det ikke. Kan man jobbe hjemmefra med det i dag? AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kundeservice-jobbene er attraktive, i hvert fall der jeg jobbet, så de fikk man ikke før etter hvert. Anonymkode: 62f92...118 For meg er det ikke viktig hva jeg blir, det viktigste er bare at jeg har en jobb og får en lønning, tror også at telefonsalg passer bedre for meg enn kundeservice også så det passer bra 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Del Skrevet 4. januar 2021 Telefonsalg er vel gjerne lønnet etter proviskon, dvs hvor mye du selger? Dårlig betalt? Innen kundeservice kan det jo være mulig med en fast jobb med fast lønn. Kjenner ikke igjen at det skal være attraktivt som en over skriver, men det kan jo være ulikt. Bor du skrekkelig avsides siden du ikke kan ta kollektivt til jobb? Er da normalt å ta buss til jobb, liksom... Anonymkode: b3945...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #6 Del Skrevet 4. januar 2021 Da jeg jobbet med telefonsalg var det fra callsenter. Det var kun provisjon og alle var studenter. Anonymkode: 1df42...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Telefonsalg er vel gjerne lønnet etter proviskon, dvs hvor mye du selger? Dårlig betalt? Innen kundeservice kan det jo være mulig med en fast jobb med fast lønn. Kjenner ikke igjen at det skal være attraktivt som en over skriver, men det kan jo være ulikt. Bor du skrekkelig avsides siden du ikke kan ta kollektivt til jobb? Er da normalt å ta buss til jobb, liksom... Anonymkode: b3945...e37 Det er lønnen jeg også tenker på, gidder ikke å jobbe med noe som ikke gir lønn ligsom, men iogmed at jeg har mistet lappen så har jeg ikke så mye valg. Må søke om dagpenger på nav, men så vidt jeg har forstått så blir det regnet som min skyld for at jeg kanskje ikke kan beholde jobben, men er litt uvisst enda. Ja jeg bor veldig avsides til, ved Vang i Valdres. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Da jeg jobbet med telefonsalg var det fra callsenter. Det var kun provisjon og alle var studenter. Anonymkode: 1df42...b31 Vet du om det er det nå også? Hva var lønnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #8 Del Skrevet 4. januar 2021 Galdhøpiggen skrev (1 time siden): Vet du om det er det nå også? Hva var lønnen? Som sagt så er det noen år siden, så jeg vet ikke om det er fra callsenter lengre. Provisjonen var litt forskjellig ut fra geografisk områder og så var det kampanjer. Hva lønna ble husker jeg heller ikke. Anonymkode: 1df42...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå