AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 2 åringen har i en periode vært i trassalderen, blitt storebror for kort tid siden og han har alltid vært veldig kraftig og intens i følelsene sine. Vi har hatt han hjemme fra barnehagen i hele jula og vi har kosa oss masse selv om det har vært hektisk med to små. Fram til for en uke siden har han hatt en skikkelig pappaperiode og neten "driti" litt i meg, men plutselig skal han henge på meg som en lapp, bare jeg får pusse tenner osv. Vi har gjort så godt vi kan for at jeg tar meg av dette, en enkelttilfeller har pappa bare måtte stelle, hjelpe med mat osv fordi jeg ammer eller er opptatt med babyen. Han har akseptert dette men skal da sitte klistra på meg. I dag sov 2 åringen en veldig sen dupp, og gutten som våkna fra duppen kjenner vi ikke igjen. Han virker trist, vil ikke snakke noe særlig med oss, spiser litt men pirker mest i maten. Skal bare sitte på armen, sover maks 1 time om gangen før han våkner og er lei seg og han stirrer bare tomt ut i lufta. Han virker ikke syk, har ikke feber eller lignende. Har prøvd å spørre han om han er lei seg, har vondt, føler seg dårlig osv men får ja og nei svar om hverandre. Hvis det er uforandret når legekontoret åpner ringer jeg inn, men noen som har noe råd fram til det? Noe tips om hva det kan være? Kjenner jeg blir veldig lei meg av å se han sånn og føler meg veldig hjelpesløs akkurat nå. Ingen av oss skjønner hva som plutselig er greia 😟 Anonymkode: 003e6...90c
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 (endret) Høres ut som et utviklingssprang. Min ble iallefall veldig merkelig under disse sprangene. Mer følsom, mer sliten, kunne ha dårlig appetitt, veldig mammadalt og mye frustrasjon. Plutselig knekker de mer koder og forståelsen om alt rundt dem blir plutselig større, og det er jo ganske overveldende. https://terapivakten.no/2019/11/13/trassalderen/ Endret 4. januar 2021 av WhisperingWind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå