AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Noen tips til noen gode filmer på viaplay, sumo eller Disney+ for tiden? Anonymkode: ba5e3...de5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Settt "Mulan" på Disney+? 😃 "fjolls til fjells" på Sumo er artig (ny altså, ikke den med Leif Juster) "Naboer" på sumo er en mørk triller, litt gammel men god, og en kontrast til de to andre filmene jeg har nevnt. Anonymkode: b09ac...1b4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Settt "Mulan" på Disney+? 😃 "fjolls til fjells" på Sumo er artig (ny altså, ikke den med Leif Juster) "Naboer" på sumo er en mørk triller, litt gammel men god, og en kontrast til de to andre filmene jeg har nevnt. Anonymkode: b09ac...1b4 Lurte akkurat litt på å prøve fjolls til fjells, så kanskje jeg får gjøre det😁 er vel ikke akkurat min type film, men kanskje jeg liker den likevel😊 Anonymkode: ba5e3...de5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lurte akkurat litt på å prøve fjolls til fjells, så kanskje jeg får gjøre det😁 er vel ikke akkurat min type film, men kanskje jeg liker den likevel😊 Anonymkode: ba5e3...de5 Jeg tenkte det samme 😄 Dette er nok ikke min kopp te, men var overaskende artig. Hva er din type film da? Anonymkode: b09ac...1b4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 Har det kommet sesong to av den der rare gaten nå på sumo? Der alle var så mistenkelige, likte den. Men er ikke film da. Anonymkode: 1490d...886
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 run, bird box, the purge, conjuring, circle Anonymkode: 2f7bd...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå