Gå til innhold

Forelska i en 17 år eldre mann - men er det bare sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forelska i en mann som er 17 år eldre enn meg. Tenker på han hele tiden, og fantaserer hele tiden om å ha sex med han. Vil jeg bare ha sex med han, eller er jeg forelska? 

Anonymkode: a1b3a...c58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det spørsmålet må du stille deg selv 😊

Tror ikke noen her vet det bedre enn deg. 

Det som er viktig om du tenker på å innlede et forhold med han er jo hvilke mål dere har med livet og om dere ser at dere har en nogenlunde lik visjon for Tiden fremover.
Vil en flytte til utlandet og en annen ha barn og stifte familie i Norge for eksempel? 

Da finner man litt ut av om det kan funke i lengden iallefall 😊! Tenk på hva du vil om 5,10 og 15 år. 

Forelskelse kan oppstå uavhengig av dette, jeg tenkte bare å gi noen råd du kan reflektere over så du unngår noen fremtidige fallgruver. 
aldersforskjellen er nødvendigvis ikke problematisk heller. Spørs på din alder i utgangspunktet og hva du vil 😊 

Lykke til 😊

Anonymkode: 7c981...334

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan mener du at vi skal kunne vite det når du ikke vet det selv engang.

Anonymkode: 6b1c3...bb0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Akkurat det spørsmålet må du stille deg selv 😊

Tror ikke noen her vet det bedre enn deg. 

Det som er viktig om du tenker på å innlede et forhold med han er jo hvilke mål dere har med livet og om dere ser at dere har en nogenlunde lik visjon for Tiden fremover.
Vil en flytte til utlandet og en annen ha barn og stifte familie i Norge for eksempel? 

Da finner man litt ut av om det kan funke i lengden iallefall 😊! Tenk på hva du vil om 5,10 og 15 år. 

Forelskelse kan oppstå uavhengig av dette, jeg tenkte bare å gi noen råd du kan reflektere over så du unngår noen fremtidige fallgruver. 
aldersforskjellen er nødvendigvis ikke problematisk heller. Spørs på din alder i utgangspunktet og hva du vil 😊 

Lykke til 😊

Jeg tenker ikke så langt frem. Vil bare kose meg og ha sex her og nå. Er det ille? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker ikke så langt frem. Vil bare kose meg og ha sex her og nå. Er det ille? 

Det er lov det, men da er det greit å ikke bli forelsket hehe 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan mener du at vi skal kunne vite det når du ikke vet det selv engang.

Anonymkode: 6b1c3...bb0

Kanskje noen hadde noen råd å komme med. Jeg er så usikker. Føler at jeg bare vil kose meg og ha sex. Klarer aldri å se for meg at jeg skal få barn og være kjærester. Jeg er veldig redd for å binde meg og forplikte meg til noe, og har fødselsangst. Samtidig vil jeg bare være med han. Han er i tankene mine hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er lov det, men da er det greit å ikke bli forelsket hehe 😊

Men jeg er forelska også. Gråter iblant fordi jeg tenker mye på han og er redd for at det ikke kommer til å bli noe mellom oss. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men jeg er forelska også. Gråter iblant fordi jeg tenker mye på han og er redd for at det ikke kommer til å bli noe mellom oss. 

Hmm, må være noe jeg missforstår her. Du vil bare ha sex og ikke binde deg. 
Samtidig er du forelsket og redd det ikke blir noe mellom dere? 

Det blir vanskelig for oss her å hjelpe deg 🙄

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kanskje noen hadde noen råd å komme med. Jeg er så usikker. Føler at jeg bare vil kose meg og ha sex. Klarer aldri å se for meg at jeg skal få barn og være kjærester. Jeg er veldig redd for å binde meg og forplikte meg til noe, og har fødselsangst. Samtidig vil jeg bare være med han. Han er i tankene mine hele tiden. 

Hvor gamle er dere da? 

Anonymkode: 35a8c...541

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo også tenke på og ta hensyn til ham oppi dette. Mye å tenke gjennom, for det ser ut til at det ikke bare er sex, men også følelser involvert. I hvert fall er det dumt om den ene kun ønsker sex, mens den andre er klar for forhold.

Dess mer dere blir kjent, dess vanskeligere kan det bli å bryte. Aldersforskjellen må dere selv vurdere, men det kan være greit å ha tenkt gjennom at den du blir glad i sannsynligvis vil bli borte lenge før deg. Nå kan sykdom og ulykker ramme alle, men når du for eksempel er 50, vil han nærme seg 70. Det er når man blir eldre at forskjellen merkes mest.

Anonymkode: 4d668...910

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor gamle er dere da? 

39 og 56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, må være noe jeg missforstår her. Du vil bare ha sex og ikke binde deg. 
Samtidig er du forelsket og redd det ikke blir noe mellom dere? 

Det blir vanskelig for oss her å hjelpe deg 🙄

Jeg er redd for å binde meg, eller at jeg skal leve i et fengsel. Men jeg vil gjerne være sammen med han også. Det er så vanskelig. Og så er jeg livredd for å bli gravid. Men jeg vil ha sex. Vet ikke hva han vil. Kanskje vi bare kan ha et forhold som ikke varer så lenge. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo også tenke på og ta hensyn til ham oppi dette. Mye å tenke gjennom, for det ser ut til at det ikke bare er sex, men også følelser involvert. I hvert fall er det dumt om den ene kun ønsker sex, mens den andre er klar for forhold.

Dess mer dere blir kjent, dess vanskeligere kan det bli å bryte. Aldersforskjellen må dere selv vurdere, men det kan være greit å ha tenkt gjennom at den du blir glad i sannsynligvis vil bli borte lenge før deg. Nå kan sykdom og ulykker ramme alle, men når du for eksempel er 50, vil han nærme seg 70. Det er når man blir eldre at forskjellen merkes mest.

Anonymkode: 4d668...910

Han holder seg veldig bra, da. Trodde han var 45.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er forelska i en mann som er 17 år eldre enn meg. Tenker på han hele tiden, og fantaserer hele tiden om å ha sex med han. Vil jeg bare ha sex med han, eller er jeg forelska? 

Ha sex og kos deg. Ta det videre om du får mer følelser for han

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du virker ikke frisk.

Anonymkode: 3cd8a...83d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er redd for å binde meg, eller at jeg skal leve i et fengsel. Men jeg vil gjerne være sammen med han også. Det er så vanskelig. Og så er jeg livredd for å bli gravid. Men jeg vil ha sex. Vet ikke hva han vil. Kanskje vi bare kan ha et forhold som ikke varer så lenge. 

Da må du i så fall være ærlig med han; fortelle at du ønsker et kortvarig forhold. Så kan han bestemme om det er noe han er villig til å gjøre. Kan hende han leter etter noen å ha et langvarig forhold med, så ikke gi han falske forhåpninger.

Anonymkode: 0a21d...b96

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det deg igjen? Du som har startet de andre trådene om at "de" ikke lar deg leve livet ditt og du snart er 40, og om du ikke skal få lov å leve før du er 50?

Du starter fryktelig mye tråder for tiden...?

Anonymkode: 68c4f...f52

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men du, er det aktuelt å sterilisere deg (klippe egglederne)? Så slipper du å tenke mer på det i alle fall.

Prøv deg litt frem :) 17 år er en del, men ikke sikkert dere er i så ulik livssituasjon og da kan det jo funke bra?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er voksen! Prøv! Hva har du å tape? 

Anonymkode: 6b2f1...f26

AnonymBruker
Skrevet

Har du i det hele tatt møtt han? 

Anonymkode: 6d36a...70f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...