Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klippet meg sist i juli, ned til ca skuldrene.. det er noe jeg angrer bittert på. Jeg ser tilbake på bilder av da jeg hadde langt hår, og skulle så gjerne ønske håret mitt var slikt i dag. Jeg vil så gjerne ha det tilbake. Har noen vær så snill tips til hvordan håret vokser fortest mulig ut. Det har allerede vokst ut litt❤️

Anonymkode: 78996...753

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

B vit? 

Anonymkode: 007f5...7d8

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre ikke mulig.

Anonymkode: a3a03...954

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ølgjer.

Anonymkode: d2624...62d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg klippet meg sist i juli, ned til ca skuldrene.. det er noe jeg angrer bittert på. Jeg ser tilbake på bilder av da jeg hadde langt hår, og skulle så gjerne ønske håret mitt var slikt i dag. Jeg vil så gjerne ha det tilbake. Har noen vær så snill tips til hvordan håret vokser fortest mulig ut. Det har allerede vokst ut litt❤️

Hver gang du vasker håret så masserer du hodebunnen i ca 5 min, da får hodebunnen blodsirkulasjon i gang. Gjør dette hver gang du vasker håret så vil du både se og merke forskjell på håret. Men dette må du være bestemt på, hjelper ikke å massere i ny og ne.

Anonymkode: 563f0...3ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dessverre ikke mulig.

Anonymkode: a3a03...954

Er det ikke mulig å få håret til å vokse ut? 

Anonymkode: 119dc...ad2

Skrevet

Da jeg vokste opp, var det ølgjær (som er smekkfullt av b-vitaminer) som gjaldt for å få sunt hår. 

Håret kan ikke vokse fortere enn normalt, dessverre, det vokser med en hastighet av 1-1,5 cm i måneden.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt hår vokser ganske fort. Gikk fra skuldrene til livet på 2.5 år, er en god del cm.

Det jeg gjør er å vaske det 2 ganger i uka (lar det hvile mye), og når jeg først vasker det har jeg i en god hårkur annenhver gang. På vinteren har jeg i varmebeskyttende spray og føner det forsiktig, og på sommeren lar jeg det tørke av seg selv. Børster bare med Tangle Teezer. Håret mitt tåler strikk godt, og har det mye i flette og hale. 

Farger ikke håret, og går til frisøren ca hver 9.-10. mnd :) Ber de alltid kun ta det nødvendigste, og det er sjeldent mer enn 1-2 cm.

Anonymkode: ceb83...5a9

AnonymBruker
Skrevet

Noen sier at de føler å bruke glykolsyre (som The Ordinary's sin) i hodebunnen før sjamponering (ca en gang i uka?) funker. Jeg har ikke prøvd selv, men det virker logisk siden syren vil virkelig få bort døde hudceller rundt hårrøttene, som gir bedre grobunn for ny hårvekst. Men ingenting kan magisk få håret til å gro mye fortere enn det som er naturlig for deg. Spise sunt og nok, rengjøre hår og hodebunn ordentlig slik at ingenting stopper veksten, massere godt inn for å stimulere blodsirkulasjonen.

Anonymkode: fedc2...3e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Noen sier at de føler å bruke glykolsyre (som The Ordinary's sin) i hodebunnen før sjamponering (ca en gang i uka?) funker. Jeg har ikke prøvd selv, men det virker logisk siden syren vil virkelig få bort døde hudceller rundt hårrøttene, som gir bedre grobunn for ny hårvekst. Men ingenting kan magisk få håret til å gro mye fortere enn det som er naturlig for deg. Spise sunt og nok, rengjøre hår og hodebunn ordentlig slik at ingenting stopper veksten, massere godt inn for å stimulere blodsirkulasjonen.

Anonymkode: fedc2...3e8

Har hørt at risvann er genialt for vekst 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...