Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Matchet med en fyr og han spurte"er du også antirøyker eller? ". 

Og frs mitt ståsted så var det at jeg brått ble uinteressert. Jeg synes røyk lukter vondt, og det kommer til å stinke av klær og hår og alt. Samt hvor jeg også begynner å hoste i nærheten av noen som røyker.

Så her var det uaktulet. 

Anonymkode: 18eed...39b

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei virkelig ikke. Det er dealbreaker. 

Anonymkode: 6d8bf...5fe

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri. 🙂 

Anonymkode: 1b626...01a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kunne jeg. Er vokst opp med slektninger både på morssiden og farssiden som røyker, så det er en viss trygghet i røyklukta.

Anonymkode: 971e0...8d8

• Liker 1
Skrevet

Nei hadde vært totalt uaktuelt 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sluttet selv å røyke for 6 mnd siden. Men kunne ikke datet en røyker nå. Syns det er kjempe ekkelt. 

Anonymkode: 78ede...9b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kunne ikke det.

Anonymkode: 44502...313

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Er drittlei av røyk i og med at jeg har vokst opp med røyking inne. ALDRI om jeg noensinne skal bli sammen med en røyker. 

Anonymkode: 0aaef...a80

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg ønsker en bortimot rusfri person. Hsr data røykere før. Hjalp eksen over på vaping. Men nåværende røyker aldri. 

Anonymkode: 559f1...c6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Eksen min røyket ikke da vi vart sammen, men så begynte han i en periode med stress. Han lovte å slutte når perioden ble over. Det gjorde han ikke.
Klarte til slutt ikke kysse han på kinnet engang. Måtte bare slå opp, så gjør ikke den feilen igjen. At folk røyker nå, så mye som vi vet om det, er bare teit.

Anonymkode: d081f...0d9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Oppvokst med en total røykfri familie på alle kanter. Aldri røkt selv. Hater stanken.

Men jeg kunne nok vært sammen med en, om han ellers var den rette mannen og ikke røkte inne.

Anonymkode: 189b2...c4f

• Liker 1
Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. En festrøyk går greit, men røyking på daglig basis er lite forenlig med min livsstil. Røykelukt er dårlig og ikke er det sunt med passiv røyking heller. Jeg er opptatt av å holde meg i form og å spise sunnere etterhvert også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 71787...4c9

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem det. Jeg røyker midlertidig selv, så det er nok grunnen.

Anonymkode: e966b...28c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri!

Anonymkode: 1efe8...f1d

• Liker 1
Skrevet

Nei. Røyking er svært helseskadelig, og jeg ville vært bekymret for at partneren skulle dø tidlig pga livsstilsykdommer forårsaket av røykingen.

• Liker 1
Skrevet

Det er ett av mine største krav til kjæreste, at hen IKKE røyker! Da er det over og ut med en gang. Stinker så jævlig dritt av hele mennesket og alt av ting og klær den har og har tatt på! ÆSJ!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det nærmeste røykere skal få lov til å komme meg, er dersom de kysser meg i ræva i det jeg får diaré. 

At noen bevist gidder å bruke penger på å forurense nærmiljøet og så til de grader ødelegge sin egen helse. 

I tillegg er røykere så utrolig egoistiske ettersom skattebetalerne må betale for helseproblemene dems. 

Anonymkode: 44043...10b

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kunne jeg. Så lenge hun røyker utendørs, så er det null problem. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det nærmeste røykere skal få lov til å komme meg, er dersom de kysser meg i ræva i det jeg får diaré. 

At noen bevist gidder å bruke penger på å forurense nærmiljøet og så til de grader ødelegge sin egen helse. 

I tillegg er røykere så utrolig egoistiske ettersom skattebetalerne må betale for helseproblemene dems. 

Anonymkode: 44043...10b

Ja, for skattebetalerne må ikke bidra når det gjelder alle andre livsstilssykdommer..

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...