Gå til innhold

Menn og kvinner - Fingring inni vagina ikke vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd at flere menn kun fingrer klitten og ikke inni vagina. Jeg elsker begge deler. Treffer han g-punktet er det magisk. Men virker ikke som alle menn vet hvordan fingre inni vagina. 

Anonymkode: 3edfb...1ef

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, merker det selv, mange som kun kan på klitten. Noen er hardhendt, andre for myke og så er det "inn-ut" i vagina.. Ikke noe press eller trykk eller andre ting. Men så er vi kvinner alle forskjellige på hva slags behandling vi ønsker der nede, det samme som menn 😅 Så man må bare bli vant til hverandre, lære å si fra og veilede så det blir "riktig" for dere. 

Anonymkode: 3bf20...599

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gir meg ingenting, og er direkte turn-off, å bli tatt på kun utenpå/på klitten. Trenger og ønsker ordentlig fingring inni.

Anonymkode: c5d49...79b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bruk ordene dine, kvinne. Det er bare et fåtall av oss menn som er synske, eller har studert teknikker for å utvide egen horisont.  De andre må fortelles og veiledes, eller så går de videre til neste kvinne, uten å ha fått noe mer erfaring av den grunn.  

Anonymkode: b4e15...00f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kommunikasjon er tingen. Fortell partneren din hva du vil ha.

Anonymkode: b1f12...e17

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er nettop dette som gjør det vanskelig for menn. 
Det er ekstremt mange som liker forskjellige ting. Derfor vil noen oppleve at man «bommer». 
Det man er vant mer at en liker kan være totalt bom hos en annen. 

Anonymkode: b4093...90c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hater mer den heftige og raske inn ut bevegelsen, når de behandler fingeren som en penis. uten å bevege den mens den er inni. Ikke forstår de når man forteller de heller.

Anonymkode: 50227...3b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner må lære seg å si hva de liker. Menn kan ikke lese tanker. Kanskje de har opplevd kvinner som ikke får noe ut av å få fingring i vagina og etter dette er usikre på om de skal gjøre det igjen. KOMMUNIKASJON folkens. Folk er ikke redde for å kle seg nakne og ta en penis i munnen, men å si hva man liker DET er skummelt det. Tror mange hadde hatt godt av å utfordre seg på det punktet, så slipper man frustrasjon over å ikke bli tilfredsstilt tilstrekkelig. 

Anonymkode: cf044...710

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har opplevd at flere menn kun fingrer klitten og ikke inni vagina. Jeg elsker begge deler. Treffer han g-punktet er det magisk. Men virker ikke som alle menn vet hvordan fingre inni vagina. 

Anonymkode: 3edfb...1ef

Nei, merker det selv, mange som kun kan på klitten. Noen er hardhendt, andre for myke og så er det "inn-ut" i vagina.. Ikke noe press eller trykk eller andre ting. Men så er vi kvinner alle forskjellige på hva slags behandling vi ønsker der nede, det samme som menn 😅 Så man må bare bli vant til hverandre, lære å si fra og veilede så det blir "riktig" for dere. 

Anonymkode: 3bf20...599

Gir meg ingenting, og er direkte turn-off, å bli tatt på kun utenpå/på klitten. Trenger og ønsker ordentlig fingring inni.

Anonymkode: c5d49...79b

Merkelig at gjennom tusenvis av år så har det såkalte overlegne kjønn aldri lært seg at kvinner ikke er synske.

Dette er individuelt. Alle kvinner liker ikke det samme. Det vet vi menn som har hatt sex med mange kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at man må kommunisere, men det må da gå an å diskutere dette uten at alle svar skal være DU MÅ SI DET. Det tror jeg de fleste skjønner (selv om ikke alle er like flinke til det).

Jeg prøver ofte å vise hva jeg liker, men har ikke så veldig god erfaring med det. Det holder ikke å hinte eller «styre» han, da må jeg i full forklaring og vising, og det ødelegger hele stemningen. Opplever at det ikke fungerer, i tillegg til at det blir større «press» på at jeg skal komme. Tenningen forsvinner og alt håp er ute.

For å svare på spørsmålet: min erfaring er også at de fleste menn kun fokuserer på klitten. Også når jeg viser / styrer de inn, går de fort tilbake til klitten. Har hatt en partner som nailet g-punktsstimuli og han var den beste jeg har hatt. 

Anonymkode: 7daf5...36c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Istedenfor å være misfornøyd med behandlingen dere får, så si fra hva dere liker og hvordan. 

Eventuelt korriger underveis! "Hardere", "roligere", "ikke så hardt", "litt opp", "litt ned", "gni", "fingre inni meg" osv osv. Menn liker faktisk dette! Heller småkorrigeringer som gir tilfredsstillelse enn passivitet og misfornøydhet. Alle menn ønsker faktisk å gjøre sitt beste for deg. 

Det er alfa omega. Ingen er tankelesere for hvordan du liker det, og menn kjenner ikke dine følelser når han utfører noe på deg. 

Kvinn deg opp, og ta ansvar selv! Det er faktisk ditt ansvar!

Anonymkode: 31609...39e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig i at man må kommunisere, men det må da gå an å diskutere dette uten at alle svar skal være DU MÅ SI DET. Det tror jeg de fleste skjønner (selv om ikke alle er like flinke til det).

Jeg prøver ofte å vise hva jeg liker, men har ikke så veldig god erfaring med det. Det holder ikke å hinte eller «styre» han, da må jeg i full forklaring og vising, og det ødelegger hele stemningen. Opplever at det ikke fungerer, i tillegg til at det blir større «press» på at jeg skal komme. Tenningen forsvinner og alt håp er ute.

For å svare på spørsmålet: min erfaring er også at de fleste menn kun fokuserer på klitten. Også når jeg viser / styrer de inn, går de fort tilbake til klitten. Har hatt en partner som nailet g-punktsstimuli og han var den beste jeg har hatt. 

Anonymkode: 7daf5...36c

Jeg skjønte etter hvert at de aller fleste damer liker fingre inni, og stimulering av g-punkt. Etter at jeg lærte meg dette har jeg fått høre fra flere at jeg er den beste de har hatt. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er KJEMPESTORE forskjeller på hva kvinner liker! Du er nødt til å spesifisere hvordan du liker det, det er ingen andre løsninger. Synes du det er turnoff at du må forklare så er det faktisk ditt problem 

Anonymkode: 18a9c...6fe

• Liker 3
Skrevet (endret)
ArneAnd skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønte etter hvert at de aller fleste damer liker fingre inni, og stimulering av g-punkt. Etter at jeg lærte meg dette har jeg fått høre fra flere at jeg er den beste de har hatt. 

Hva de fleste liker er irrelevant dersom den du har sex med ikke liker det 🙂 Det blir som å si at folk flest i Norge er menn, når forskjellen er så liten som rundt 41K (2018) i en befolkning på ca. 5,385M (2020). 🙂

Se for deg å bruke argumentet "jammen eksen elsket jo dette" som hvorfor man gjør en viss praksis...

Endret av Heatwave
AnonymBruker
Skrevet
ArneAnd skrev (1 minutt siden):

Joda, men før du lærte dette så var du sikkert helt middelmådig. 

Jeg for min del har lært meg et "grep" hvor jeg stimulerer inni med langefingeren samtidig som jeg stimulerer klitten med tommelen. "Åååh... Hva er det du gjør?" er et typisk spørsmål da, og alle ser ut til å elske det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Inn ut inni er helt poengløst.

Treffe «gpunktet» (det finnes ikke, men altså; klitoris innvendig) samtidig som man slikkes er fantastisk. 

Anonymkode: ba806...a19

• Liker 2
Skrevet

Joda, men før du lærte dette så var du sikkert helt middelmådig. 

Jeg for min del har lært meg et "grep" hvor jeg stimulerer inni med langefingeren samtidig som jeg stimulerer klitten med tommelen. "Åååh... Hva er det du gjør?" er et typisk spørsmål da, og alle ser ut til å elske det ;)

Før dette var jeg nok middelmådig ja, og knapt nok det.

Heatwave skrev (2 minutter siden):

Hva de fleste liker er irrelevant dersom den du har sex med ikke liker det 🙂 Det blir som å si at folk flest i Norge er menn, når forskjellen er så liten som rundt 41K (2018) i en befolkning på ca. 5,385M (2020). 🙂

Se for deg å bruke argumentet "jammen eksen elsket jo dette" som hvorfor man gjør en viss praksis...

Man merker jo raskt om noe funker eller ikke, poenget mitt var at de fleste jeg har møtt liker det, og at jeg derfor har lært meg hvordan de kan oppnå nytelse. De som ikke liker det finnes også, og da må jeg finne på andre ting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Inn ut inni er helt poengløst.

Det har jeg også erfart. Beste er å ha fingern inni og dytte den opp og ned mot "g-punktet", med kraft ut ifra hvordan hun responderer. Har du da en finger på klitten i tillegg så begynner det å bli bra. 

• Liker 1
Skrevet

I flere år har sexologer forklart at skjeden er nærmest følelsesløs og at klitten er det som teller om kvinner skal få orgasme. Ikke så rart menn tror det. 

Det sexologer sier er kanskje litt sant, men det er nok ikke er fullt så enkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig foretrekker at fingrene brukes på klitoris og at penis brukes i kjeden. Har enda tilgode å få noe ut av fingring inne i skjeden. Men penetrering med penis gir meg derimot masse! 

Anonymkode: 49933...b06

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...