Gå til innhold

Mulig å ha et forhold når man er fundamentalt uenige om sexfrevens?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke en veldig kåt person. Jeg ønsker sex kanskje én gang i uka eller lignende. Varierer selvsagt, men gjennomsnittlig. Jeg er samboer med en ekstremt viril mann som helst vil ha sex 3-4 ganger for dagen. Han krever i alle fall utløsning så ofte, og nekter å runke alene. Jeg finner dette helt sinnsykt avtennende og masete, det dreper det lille av lyst jeg faktisk har. Vi har vært sammen 4 år, så det handler ikke om nyforelskelse eller hormoner heller. Han krever altså at jeg knuller, suger eller runker han minimum tre ganger for dagen. Eller, han krever ikke - men han manipulerer meg til dårlig samvittighet slik at jeg gjør det.

Jeg har sagt direkte at jeg ikke ønsker så ofte og at jeg ikke orker mas, men han gir seg ikke. Klaps på rumpa HVER gang han går forbi. Han gnir underlivet mot meg HVER gang han passerer meg. Beføler brystene mine HVER gang vi ligger i sofaen. Osvosv. Jeg sier nei, jeg sier jeg vil ikke, orker ikke, ber han slutte å mase - da blir han bare sur. Føler meg så lite respektert!! Føler det eneste han tenker på overhodet er sex. Jeg gleder meg til hver gang han reiser på jobb (nordsjøen), for da vet jeg st jeg får to uker med kroppen min for meg selv. Han skal sitte kliss inntil og beføle meg absolutt hele kvelden feks. Jeg vurderer å avslutte det hele, får aldeles klaustrofobi av sexpresset. Men vi har et barn, så det er jo ikke så enkelt liksom.. 

Er det i det hele tatt mulig å få til noe her?

Anonymkode: 67159...51a

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

• Liker 28
Skrevet

Han utsetter deg for overgrep!! Du sier nei, han fortsetter. Han mangler fullstendig respekt for deg. Ville gjort det slutt..

:klem:

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 99baf...a74

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Uatskillelig skrev (1 minutt siden):

Han utsetter deg for overgrep!! Du sier nei, han fortsetter. Han mangler fullstendig respekt for deg. Ville gjort det slutt..

Nei, ærlig talt. Hun kan gjøre det slutt hvis hun ikke liker det. Slutt å utvanne overgreps-begrepet, det er til stor skade for de som faktisk opplever overgrep. 

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang han er i nordsjøen, flytter du ut. Det der vil ødelegge deg, om det ikke allerde har gjort det.

Det er faktisk så enkelt, selv om man har barn.

Anonymkode: c4190...51d

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, ærlig talt. Hun kan gjøre det slutt hvis hun ikke liker det. Slutt å utvanne overgreps-begrepet, det er til stor skade for de som faktisk opplever overgrep. 

Selvfølgelig er det et overgrep å begå seksuelle handlinger mot noen som ikke samtykker!!

• Liker 21
Skrevet
Uatskillelig skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig er det et overgrep å begå seksuelle handlinger mot noen som ikke samtykker!!

Er forskjell på ikke å ha lyst og ikke samtykke

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke kose en gang og la ham gjøre deg kåt? Nei, dette er dødfødt...

Men etter erfaring så har kosthold utrolig mye å si for sexlyst. Spiser du sunt? Spiser du nok kjøtt?

Anonymkode: 1fdb6...3a7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tenker umiddelbart at han hlres innpåsliten ut. Men kan jo vær at dere kommuniserer helt elendig? At han tror han prøver å flørte mens du føler det som et overtramp? Har selv vært i forhold hvor jeg hadde lav sexlyst, og er nå i et forhold hvor vi begge helst vil ha sex flere ganger daglig. Kan dermed kanskje forstå begge sider. Må være frustrerende for begge. Ville ha prøvd å gått til sexolog eller noe for å snakke om problemet. Kanskje mannen din må dempe seg 10 hakk, samtidig som dy kanskje kan utforske litt selv hva som muligens kan gjøre deg mer interesseet i sex? 

Anonymkode: d1091...971

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sagt nei takk og farvel. Min man har mye mer lyst og ønske enn meg, vi snakker flere ganger i uka vs 1 gang i kvartalet, men han respekterer et nei når han får det.

Anonymkode: ba1ce...867

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Uatskillelig skrev (5 minutter siden):

Han gjør jo ikke det. Hun skriver at han blir sur. Du skriver at han fortsetter. Les HI, og SLUTT å overdramatisere! 

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde elsket dette. Min mann vil aldri ha sex

Anonymkode: a6a70...f1d

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg er ikke en veldig kåt person. Jeg ønsker sex kanskje én gang i uka eller lignende. Varierer selvsagt, men gjennomsnittlig. Jeg er samboer med en ekstremt viril mann som helst vil ha sex 3-4 ganger for dagen. Han krever i alle fall utløsning så ofte, og nekter å runke alene. Jeg finner dette helt sinnsykt avtennende og masete, det dreper det lille av lyst jeg faktisk har. Vi har vært sammen 4 år, så det handler ikke om nyforelskelse eller hormoner heller. Han krever altså at jeg knuller, suger eller runker han minimum tre ganger for dagen. Eller, han krever ikke - men han manipulerer meg til dårlig samvittighet slik at jeg gjør det.

Jeg har sagt direkte at jeg ikke ønsker så ofte og at jeg ikke orker mas, men han gir seg ikke. Klaps på rumpa HVER gang han går forbi. Han gnir underlivet mot meg HVER gang han passerer meg. Beføler brystene mine HVER gang vi ligger i sofaen. Osvosv. Jeg sier nei, jeg sier jeg vil ikke, orker ikke, ber han slutte å mase - da blir han bare sur. Føler meg så lite respektert!! Føler det eneste han tenker på overhodet er sex. Jeg gleder meg til hver gang han reiser på jobb (nordsjøen), for da vet jeg st jeg får to uker med kroppen min for meg selv. Han skal sitte kliss inntil og beføle meg absolutt hele kvelden feks. Jeg vurderer å avslutte det hele, får aldeles klaustrofobi av sexpresset. Men vi har et barn, så det er jo ikke så enkelt liksom.. 

Er det i det hele tatt mulig å få til noe her?

Anonymkode: 67159...51a

Men helt ærlig, han er jo nymfoman og du er kanskje litt under snittet interesert i sex så jeg mener dette ikke er liv laga;(

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres dødfødt ut.

Anonymkode: 53b85...f78

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hadde sagt nei takk og farvel. Min man har mye mer lyst og ønske enn meg, vi snakker flere ganger i uka vs 1 gang i kvartalet, men han respekterer et nei når han får det.

Forholdet ditt er minst like usunt som ts sitt, selv om han er for tøffel til å gå sin vei. 

Anonymkode: f593a...151

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forholdet ditt er minst like usunt som ts sitt, selv om han er for tøffel til å gå sin vei. 

Anonymkode: f593a...151

Ingen holder ham lenket fast og han er såpass oppegående at han ikke ville funnet seg i noe han ikke var fornøyd med, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for noe her. At han får et nei som han respekterer betyr ikke at han får nei hver gang, men du er vel neppe like oppegående til å forstå det😏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han føler nok litt på at han skal kompensere for tiden han er vekke. Man kan kompromisse om så mye, men det er noe urovekkende i at du gleder deg til tiden han er borte. 

At dere har barn er ingen automatisk grunn til å bli værende i et dårlig forhold. 

Anonymkode: fe955...dc8

• Liker 9
Skrevet

Jeg er glad i sex, men den der oppførselen hans hadde fått meg til å hate sex på et par uker. 

Jeg skjønner ikke hvordan du holder ut. 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
Uatskillelig skrev (59 minutter siden):

For noe tull

Anonymkode: 9427a...27f

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...