AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #21 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ville ikke bli gjenkjent, men vi er sammen ja. Anonymkode: a7982...359 Åh ja, jeg tror jeg vet hvem du er da 😆 Anonymkode: 0fd72...2e4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #22 Del Skrevet 4. januar 2021 Hvis dere allerede diskuterer en del, tror jeg ikke dere kommer til å holde sammen om 10 år. Høres ut som et masete forhold. Anonymkode: 118fb...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 4. januar 2021 #23 Del Skrevet 4. januar 2021 Det er en god strategi å puste ut og unngå eskalering av diskusjoner. Så slikt sett høres han fornuftig ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #24 Del Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Anonymkode: 6251d...a94 Hvem er det Anonymkode: 54e59...08b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 4. januar 2021 #25 Del Skrevet 4. januar 2021 Høres ikke ut som han har funnet en keeper iallfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 4. januar 2021 #26 Del Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): "Små diskusjoner" hvor man er så sur at man må stoppe opp for å ikke si ting man ikke mener er det resten av verden kaller krangler. Anonymkode: 3080a...4f6 Nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #27 Del Skrevet 4. januar 2021 Høres ut som du må roe ned temperamentet ditt Anonymkode: 8cf12...a0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #28 Del Skrevet 4. januar 2021 Personlig syns jeg ikke forholdet høres så lovende ut, om dere holder på enda, på tross av at dere fant hverandre i mars, har konflikter som fyrer såpass at dere må roe dere ned, og dere kjenner hverandre så dårlig etter så lang tid, at han ikke visste at du reagerer som du gjør av en grunn. Men fyren kan være en bra kar det, det er desverre ikke så lett å si ut i fra såpass lite info. Anonymkode: 0e13d...10a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #29 Del Skrevet 4. januar 2021 Blir litt misvisende her nå. Vi har vært sammen siden april. Vi ble kjent i starten av mars. Vi har veldig lite diskusjoner, men når vi først har så er det som om han er den voksne i forholdet og stopper det opp før det eskalerer fra begge sider. Han er ofte den som ordner opp, noen ganger er det meg. Anonymkode: a7982...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå