Gå til innhold

Fått stor mage...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I de siste ukene har magen min rett og slett est ut..... Jeg er ikke feit, men har lagt på meg litt de siste ukene.... Men greia er at jeg ikke lagrer fett på magen, legger mest på meg på bryster, armer og lår. Jeg ser nesten gravid ut, den har est ut.... Er også i samme tilstand når jeg står opp  om morgenen.... Noen som har vært borti noe liknende? Magen står ut liksom. Har ikke luft i magen eller plaget med fordøyelse.

Anonymkode: 60ac2...c43

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Jeg merket endring i slutten av 30-årene. Da sto magen mer ut.

Anonymkode: 135ab...89f

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk deg. En venninne av meg hadde eggstokk-kreft og bare magen som este ut. Bedre med en sjekk for mye.

Anonymkode: 11f6f...9e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sjekk deg. En venninne av meg hadde eggstokk-kreft og bare magen som este ut. Bedre med en sjekk for mye.

Jeg er i 30-årene. Hvilke andre symptomer hadde hun? Jeg har operert bort eggledere og livmor tidligere, men har eggstokkene i behold. ( ikke fjernet grunnet kreft )

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er i 30-årene. Hvilke andre symptomer hadde hun? Jeg har operert bort eggledere og livmor tidligere, men har eggstokkene i behold. ( ikke fjernet grunnet kreft )

Hun sa at det ikke var så mye symptomer utover det, bare at buksene ble for trange i livet. Hun "la på seg" uten grunn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hun sa at det ikke var så mye symptomer utover det, bare at buksene ble for trange i livet. Hun "la på seg" uten grunn.

Hvordan går det med hun nå?

AnonymBruker
Skrevet

Kan man plutselig utvikle matallergi? Er oppblåst mage et av symptomene? Registrerte i stad etter å ha drukket sjokolademelk at jeg ble kvalm og fikk lette magesmerter og magen er skikkelig utspilt. Ser gravid ut i 6 mnd TS

Skrevet

Det har jo vært jul med masse søtsaker og fet mat... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også slank med utstående mage. Bmi 21.  Er noe fett på den også selvsagt, har en god valk.  Det eneste som hjelper meg er å spise mindre, kutte ned på sukker, tømme meg skikkelig og drikke mye vann.  Gjør jeg dette i noen dager blir magen  mye flatere.   Kan også være verdt å kutte ned på varer med høy fodmap som epler, løk, bønner, kål osv. 

Anonymkode: 3c007...b62

AnonymBruker
Skrevet
Tough cookie skrev (7 minutter siden):

Det har jo vært jul med masse søtsaker og fet mat... 

Det er sant, men jeg lagrer ikke fett på magen. Det som er så rart.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er sant, men jeg lagrer ikke fett på magen. Det som er så rart.

Kanskje du har begynt med det nå? 

Anonymkode: 79977...686

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at det ikke er luft? 

Jeg har mye luft i magen og jeg føler ikke noe anent enn at magen er diger. Promper ikke, raper ikke, ikke smerter. Har bare enorm mage. 

On 1/3/2021 at 10:24 PM, AnonymBruker said:

Fikk hun utredning av legen for det?

Anonymkode: 6cba4...9fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.1.2021 den 22.14):

I de siste ukene har magen min rett og slett est ut..... Jeg er ikke feit, men har lagt på meg litt de siste ukene.... Men greia er at jeg ikke lagrer fett på magen, legger mest på meg på bryster, armer og lår. Jeg ser nesten gravid ut, den har est ut.... Er også i samme tilstand når jeg står opp  om morgenen.... Noen som har vært borti noe liknende? Magen står ut liksom. Har ikke luft i magen eller plaget med fordøyelse.

Cøliaki. Laktoseintoleranse? Du får prøve endre kostholdet ditt da, ingen karbs eller melkeprodukter i et par uker. Så skal vel magen gå ned fort igjen. 

Anonymkode: e856d...56d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Cøliaki. Laktoseintoleranse? Du får prøve endre kostholdet ditt da, ingen karbs eller melkeprodukter i et par uker. Så skal vel magen gå ned fort igjen. 

Og heller ikke kål, epler etc. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...