AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Jeg har akkurat flyttet til en by, og her er deg både meny og spar og jeg ser at jeg får kuponger (knyttet til trumf-medlemskap) på begge steder. Men jeg finner ikke utav hvor mye/mange jeg får kjøpe via kupongtilbudet. Akkurat nå er det feks tilbud på saft, og det drikker vi mye av, så kunne tenkt meg å handlet en del, men litt dumt å komme i kassen om det feks kun er en på rabatt, og resten fullpris om dere skjønner.. er deg noen som vet hvor jeg kan finne info?? Anonymkode: 92c36...428
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 1 vare per kupong. Anonymkode: 55e79...ed7 4
Gjest Føsleguri Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 På Meny har jeg tidligere kjøpt flere produkt på en kupong. Husker ikke når jeg gjorde det sist og om det fortsatt er slik. Kan du ikke prøve med en annen kupong og se om du får rabatt på 2 stk?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Du får neppe rabatt på mer enn ett produkt, for kjøpet registreres på deg, og de ser da at kupongen din er "oppbrukt". Et nytt kjøp av samme produkt blir da til fullpris. Men du kan benytte deg av tilbud i butikken ellers, da får du selvsagt kjøpe så mange av produktene du ønsker, med mindre det er satt begrensninger på antall. Anonymkode: 8e7f2...781
Swoosh Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 På meny sine får du kjøpt flere, så lenge det er på samme handel. Men er usikker på om det var ett maks antall, jeg spurte en gang i høst, men husker ikke svaret🙈Værtfall hadde jeg kupong sa på saft og kjøpte 10, rabatt på alle 😊
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 https://meny.no/Varer/tema/kuponger/ "Rabatten gjelder for alle produktene på kupongen på én handel. Handler du kupongvarer i nettbutikken vil du få rabatten når varene handles for deg." Så det ser ut til at du kan kjøpe så mange du vil for den prisen, så lenge det er én handel. Anonymkode: d6a89...7f4 2
Million Skrevet 4. januar 2021 #7 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): https://meny.no/Varer/tema/kuponger/ "Rabatten gjelder for alle produktene på kupongen på én handel. Handler du kupongvarer i nettbutikken vil du få rabatten når varene handles for deg." Så det ser ut til at du kan kjøpe så mange du vil for den prisen, så lenge det er én handel. Anonymkode: d6a89...7f4 Det var veldig bra gjort av Meny. De fleste andre gir bare rabatt på én vare pr kupong. Kjøper man f.eks. tre av samme varen, får man ikke rabatt på vare to og tre f.eks på Coop. 1
Brunhilde Skrevet 4. januar 2021 #8 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): 1 vare per kupong. Anonymkode: 55e79...ed7 Nei, på Meny er det en kupong på en handel. Du kan kjøpe 10 av samme produkt og få rabatt på alle hvis du kjøper på en gang, men har du brukt kupongen, så er den brukt.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #9 Skrevet 4. januar 2021 Hvor finner man disse kupongene? Anonymkode: de38b...285
MarianneE Skrevet 5. januar 2021 #10 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor finner man disse kupongene? Anonymkode: de38b...285 I appen
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 Det som undrer meg er at jeg ikke får tilbud på ting jeg vanligvis kjøper via Meny og Spar. Det fungerer bra på OBS`en, men ikke de før nevnte. Er ikke det meningen da?
Gjest ti10 Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 Du får brukt flere på Meny, men kun på samme kjøpet. Vet ikke om det er en øvre begrensning, men jeg har kjøpt flere stk. av varer og fått rabatt på alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå