AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Hva tror dere? Det kommer forvirrende info fra alle kanter Anonymkode: 0231f...ec8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Nei det tror jeg ikke. Om du kan så blir det fryktelig lenge til. Men dette er bare hva jeg tror.....og håper. Anonymkode: bd6fb...1ec 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 Det bør bli mulig. Man kan vanskelig kreve vaksine av folk før de blir tilbudt den (selv om rarere ting har skjedd i pandemien). Og når de fleste har tatt den vil det ikke lenger være behov. Det vil også være rart å sette inn enda strengere tiltak etter at vaksinen har kommet, men igjen, rarere ting har skjedd. Man må ha lov å håpe at man i hvert fall kan fortsette å reise med karantene inntil man blir tilbudt vaksine. Anonymkode: b1967...730 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei det tror jeg ikke. Om du kan så blir det fryktelig lenge til. Men dette er bare hva jeg tror.....og håper. Anonymkode: bd6fb...1ec 😩😩 Anonymkode: 0231f...ec8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det bør bli mulig. Man kan vanskelig kreve vaksine av folk før de blir tilbudt den (selv om rarere ting har skjedd i pandemien). Og når de fleste har tatt den vil det ikke lenger være behov. Det vil også være rart å sette inn enda strengere tiltak etter at vaksinen har kommet, men igjen, rarere ting har skjedd. Man må ha lov å håpe at man i hvert fall kan fortsette å reise med karantene inntil man blir tilbudt vaksine. Anonymkode: b1967...730 Ja, det er mulig nå. Man trenger sikkert å ta test rett før avreise Anonymkode: 0231f...ec8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 Det får tiden vise hvilke løsninger landene velger. Anonymkode: 46d05...1bb
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 Den eneste situasjonen jeg ser for meg der det ville være fornuftig med vaksinekrav, er hvis det blir så mange antivaxxere at det forhindrer flokkimmunitet og vi dermed ikke får slutt på pandemien. I et sånt scenario ser jeg det som greit at de som ikke vil vaksineres må holde seg hjemme mens resten kan reise fritt. Da er det fortsatt frivillig vaksinering, men man må ta valget om man vil ha vaksinen og friheten, eller la være og bli hjemme. Det virker i øyeblikket som det er veldig mange som ville valgt det siste, men jeg vil tro de utgjør et lite mindretall den dagen vaksinen kan tilbys alle. Anonymkode: b1967...730 7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #9 Skrevet 3. januar 2021 Jeg har gode nyheter! Ta to skritt fremover. Du har nå reist og er i Europa! Anonymkode: 87ce1...1b7 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #10 Skrevet 3. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har gode nyheter! Ta to skritt fremover. Du har nå reist og er i Europa! Anonymkode: 87ce1...1b7 Eller legg deg og sov og la jorden spinne, så har du vært på jordomseiling? 😛 Anonymkode: b1967...730 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #11 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eller legg deg og sov og la jorden spinne, så har du vært på jordomseiling? 😛 Anonymkode: b1967...730 😂😂 Anonymkode: 0231f...ec8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #12 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Den eneste situasjonen jeg ser for meg der det ville være fornuftig med vaksinekrav, er hvis det blir så mange antivaxxere at det forhindrer flokkimmunitet og vi dermed ikke får slutt på pandemien. I et sånt scenario ser jeg det som greit at de som ikke vil vaksineres må holde seg hjemme mens resten kan reise fritt. Da er det fortsatt frivillig vaksinering, men man må ta valget om man vil ha vaksinen og friheten, eller la være og bli hjemme. Det virker i øyeblikket som det er veldig mange som ville valgt det siste, men jeg vil tro de utgjør et lite mindretall den dagen vaksinen kan tilbys alle. Anonymkode: b1967...730 Det var ikke det jeg spurte om. Anonymkode: 0231f...ec8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #13 Skrevet 3. januar 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det var ikke det jeg spurte om. Anonymkode: 0231f...ec8 Jeg har svart detaljert på spørsmålet ditt i mitt første innlegg. Uansett kan ingen av oss vite dette. Anonymkode: b1967...730 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #14 Skrevet 3. januar 2021 De som har vært smittet og kan vise til antistoff, kan bare dra. Anonymkode: f0ad2...358
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #15 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De som har vært smittet og kan vise til antistoff, kan bare dra. Anonymkode: f0ad2...358 Det stemmer Anonymkode: 0231f...ec8
Enmanelskeråhate Skrevet 3. januar 2021 #16 Skrevet 3. januar 2021 Er bare å reise i morgen hvis du vil, ingen begrensninger
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #17 Skrevet 3. januar 2021 Enmanelskeråhate skrev (3 minutter siden): Er bare å reise i morgen hvis du vil, ingen begrensninger Tull Anonymkode: 0231f...ec8 1
Enmanelskeråhate Skrevet 3. januar 2021 #18 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tull Anonymkode: 0231f...ec8 Nei du kan reise hvor du vil i morgen, hva mener du??
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #19 Skrevet 3. januar 2021 Når et land har oppnådd sin grense for ønsket vaksinasjonsdekning, tror jeg noen land kommer til å stille vaksinekrav til innreisende. Iallfall til å starte med. Alternativt, så må de uten vaksine i karantene ved innreise. Det er en god løsning, så holder man turister vekke, men er åpen for arbeidsinnvandring f.eks. På lang, lang sikt, tror jeg ikke vaksinasjonskrav ved innreise kommer til å opprettholdes. Anonymkode: 422d1...c06
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #20 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Når et land har oppnådd sin grense for ønsket vaksinasjonsdekning, tror jeg noen land kommer til å stille vaksinekrav til innreisende. Iallfall til å starte med. Alternativt, så må de uten vaksine i karantene ved innreise. Det er en god løsning, så holder man turister vekke, men er åpen for arbeidsinnvandring f.eks. På lang, lang sikt, tror jeg ikke vaksinasjonskrav ved innreise kommer til å opprettholdes. Anonymkode: 422d1...c06 Høres fornuftig ut Anonymkode: 0231f...ec8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå