AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Er det helt forferdelig om man velger å heller leve med strenge selvpålagt tiltak, enn å ta vaksine i prøveperioden? Anonymkode: 96ff5...afa
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Hvor står det at den ikke er anbefalt til gravide? Jeg er prøver men håper jo på å bli gravid snart, hadde tenkt å ta vaksinen men om det frarådes til gravide så er det jo en risiko å ta den noen uker i prøveperioden også før man evt vet om man er gravid.... Anonymkode: 45204...8a8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Den anbefales vel ikke til gravide etter føre-var prinsippet, siden den ikke har blitt testet på gravide ennå. Jeg håper selv jeg kan ta vaksinen før vi begynner å prøve på nummer to til sommeren. (Og om vi begynner å prøve tidligere ville jeg tatt en pause for måneden jeg tar vaksine for sikkerhets skyld.) Anonymkode: e05ae...1f7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Dette lurer jeg også på... hva tenker dere prøvere om dette? Jeg er helsepersonell og kommer snart til å få tilbud..... jeg håper jo jeg er gravid snart.... og hva om det finnes risiko dersom man blir gravid kort tid etter vaksinasjon? Anonymkode: 3984f...ce4
Mango Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 Er selv helsepersonell, hadde tenkt å ta den tidligere. Akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen, så kommer nok til å takke nei av den grunn. Hadde nok tatt vaksinen om jeg "kun" forsøkte å bli gravid da det fort kan ta en stund. 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 Mango skrev (38 minutter siden): Er selv helsepersonell, hadde tenkt å ta den tidligere. Akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen, så kommer nok til å takke nei av den grunn. Hadde nok tatt vaksinen om jeg "kun" forsøkte å bli gravid da det fort kan ta en stund. 🙂 Det er helt sant, men sjansen for at man blir fort gravid er jo også der...syns det er vanskelig jeg 🤷🏻♀️ Anonymkode: 3984f...ce4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 Mango skrev (21 timer siden): Er selv helsepersonell, hadde tenkt å ta den tidligere. Akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen, så kommer nok til å takke nei av den grunn. Hadde nok tatt vaksinen om jeg "kun" forsøkte å bli gravid da det fort kan ta en stund. 🙂 Er du gravid så får du den vel uansett ikke Anonymkode: 45204...8a8
Mango Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du gravid så får du den vel uansett ikke Anonymkode: 45204...8a8 Nei, gjør nok ikke det. 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå