Gå til innhold

Covidvaksine ikke anbefalt til gravide, men hva med prøvere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det helt forferdelig om man velger å heller leve med strenge selvpålagt tiltak, enn å ta vaksine i prøveperioden? 

Anonymkode: 96ff5...afa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor står det at den ikke er anbefalt til gravide? Jeg er prøver men håper jo på å bli gravid snart, hadde tenkt å ta vaksinen men om det frarådes til gravide så er det jo en risiko å ta den noen uker i prøveperioden også før man evt vet om man er gravid....

Anonymkode: 45204...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Den anbefales vel ikke til gravide etter føre-var prinsippet, siden den ikke har blitt testet på gravide ennå. Jeg håper selv jeg kan ta vaksinen før vi begynner å prøve på nummer to til sommeren. (Og om vi begynner å prøve tidligere ville jeg tatt en pause for måneden jeg tar vaksine for sikkerhets skyld.)

Anonymkode: e05ae...1f7

AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på... hva tenker dere prøvere om dette? Jeg er helsepersonell og kommer snart til å få tilbud..... jeg håper jo jeg er gravid snart.... og hva om det finnes risiko dersom man blir gravid kort tid etter vaksinasjon?

Anonymkode: 3984f...ce4

Skrevet

Er selv helsepersonell, hadde tenkt å ta den tidligere. Akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen, så kommer nok til å takke nei av den grunn. Hadde nok tatt vaksinen om jeg "kun" forsøkte å bli gravid da det fort kan ta en stund. 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mango skrev (38 minutter siden):

Er selv helsepersonell, hadde tenkt å ta den tidligere. Akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen, så kommer nok til å takke nei av den grunn. Hadde nok tatt vaksinen om jeg "kun" forsøkte å bli gravid da det fort kan ta en stund. 🙂

Det er helt sant, men sjansen for at man blir fort gravid er jo også der...syns det er vanskelig jeg 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 3984f...ce4

AnonymBruker
Skrevet
Mango skrev (21 timer siden):

Er du gravid så får du den vel uansett ikke :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du gravid så får du den vel uansett ikke :)

Nei, gjør nok ikke det. 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...