AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Jeg snuste ikke i svangerskapet men snuste før det, jeg ammer ikke heller da det ikke gikk. I dag tok jeg en snus fra en veninne uten og tenke over det, og googlet nå at det er større risiko for krybbedød. Baby er tre uker og vi samsover, nå er jeg liveredd. Er det farlig å kose på henne nå, og hva gjør jeg med soving i natt når jeg var så dum og tok den snusen. Er dette så farlig etter den ene snusen? Jeg er liveredd!! Anonymkode: b98b1...4e9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 Håper noen kan svare meg, jeg er så redd Anonymkode: b98b1...4e9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Nei, en snus er ikke farlig. Den nikotinen du fikk i deg er ute av kroppen din allerede. Anonymkode: 713de...c6d 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 Det går bra. Men slutt å snuse. Anonymkode: 1596f...da7 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 Babyen din dør ikke av krybbedød hvis du snuser etter at babyen er født... Anonymkode: cce60...e9e 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 Den ene snusen går nok fint. Men anbefalinger fra lub er å ikke snuse når du samsover så du burde velge fremover om du skal snuse eller samsove. For sikkerhetsskyld burde du ikke gjøre begge deler 😊 Anonymkode: 0c029...c7c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå