Gå til innhold

God lue til 8 mnd gammel baby?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Baby vrir seg ut av nesten alle luer jeg har prøvd. Har en hjelmlue fra Joha som er veldig god og sitter godt, men den er litt tynn og ikke vindtett. Noen som har tips til skikkelige vinterluer som sitter godt? 

Anonymkode: 68f18...2fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes kivat, reima og name it sine balaclavaer sitter godt. Gode og varme og med vindstopper

Anonymkode: bd4bc...63e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kivat sin tykkeste variant er bra til kalde vintere. Ellers bruker vi reima når det er litt mindre kaldt. Og brukte johaluene når de lå i vogn. Alle luene jeg sikter til er balaclavaer.

Anonymkode: 40646...00a

Skrevet

Joha har en tykkere hjelmlue i ull med vindstopper over ørene. Frøkna vår taklet ikke balaclavaluer som liten, ikke begeistret for det enda egentlig, spesielt ikke i vogn.

AnonymBruker
Skrevet
Kicki_90 skrev (4 minutter siden):

Joha har en tykkere hjelmlue i ull med vindstopper over ørene. Frøkna vår taklet ikke balaclavaluer som liten, ikke begeistret for det enda egentlig, spesielt ikke i vogn.

98083-348-15854.jpg

Denne du sikter til? Fordi det er den vi har 😛 Hvis det finnes enda en tykkere skal jeg lete bedre! Denne er skikkelig god, men blir litt for tynn de kalde og sure dagene.

AnonymBruker
Skrevet

Kiviat!

Anonymkode: b60a0...69c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

98083-348-15854.jpg

Denne du sikter til? Fordi det er den vi har 😛 Hvis det finnes enda en tykkere skal jeg lete bedre! Denne er skikkelig god, men blir litt for tynn de kalde og sure dagene.

Nei, ikke den. Jeg finner den ikke igjen nå, kjøpte den i en lokal butikk så kan ha vært en tidligere sesong. Den har dobbelt lag hvorav det ytterste er mer strikket med litt boblestruktur. 

Men denne er nok noe tykkere, om enn uten vindstopper, https://www.smaaungene.no/products/joha-babylue-i-tykk-ull-softwool-sesame-melange

AnonymBruker
Skrevet
Kicki_90 skrev (3 minutter siden):

Nei, ikke den. Jeg finner den ikke igjen nå, kjøpte den i en lokal butikk så kan ha vært en tidligere sesong. Den har dobbelt lag hvorav det ytterste er mer strikket med litt boblestruktur. 

Men denne er nok noe tykkere, om enn uten vindstopper, https://www.smaaungene.no/products/joha-babylue-i-tykk-ull-softwool-sesame-melange

Er du sikker på den er fra Joha? Beskrivelsen din minner om luen jeg linket til over fra MP:

image.jpeg.189bafc6e28b675e928401033ebd060d.jpeg

Vi har dressen som hører til denne luen i ullfleece fra Joha:

https://www.babyshop.no/fleece-paw-babyhatt-bordeaux/p/355614

Dressen er god og varm så da er sikkert luen det og.

Anonymkode: 2a56e...f43

AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme problemet, kjøpte huttelihutt balaclava med ull på utsiden og mykt for på innsiden. Sitter perfekt, dog noe liten så om babyen er 8mnd ville jeg kjøpt str 1-2 år. Min gutt sin 0-1 år er for liten og han er 9mnd

Anonymkode: ee847...e7a

AnonymBruker
Skrevet

veldig fornøyd med denne! 

4384648F-B01A-4AB5-952F-E9761FAD560B.png

Anonymkode: 1e395...9dc

AnonymBruker
Skrevet

Denne fra Joha har vi, supergod og tykk! Synd den ikke finnes i større størrelse, for den er snart utvokst her..

819137BE-5FE7-4357-B971-750CA8250DFF.png

Anonymkode: 9554b...25c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Kiviat!

Enig! Sitter helt perfekt, både vinterluene og vår-/høstluene

Anonymkode: fe705...99d

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Er du sikker på den er fra Joha? Beskrivelsen din minner om luen jeg linket til over fra MP:

image.jpeg.189bafc6e28b675e928401033ebd060d.jpeg

Vi har dressen som hører til denne luen i ullfleece fra Joha:

https://www.babyshop.no/fleece-paw-babyhatt-bordeaux/p/355614

Dressen er god og varm så da er sikkert luen det og.

Anonymkode: 2a56e...f43

Nei, det er joha, men den kan jo være fra noen sesonger siden. Har mer fasong som klassisk hjelmlue, flate snorer og ikke ribbestrikket rundt 😉

Jeg ville testet den ullfleeceluen, evt valgt samme i balaclava med knapper foran. Dusker på toppen er festlig, men har vært et problem i vogn her. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig! Sitter helt perfekt, både vinterluene og vår-/høstluene

Anonymkode: fe705...99d

Signerer. Har tre barn og faller alltid tilbake til kiviat.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

veldig fornøyd med denne! 

4384648F-B01A-4AB5-952F-E9761FAD560B.png

600 kr for en lue 😶

Anonymkode: d5a0a...e12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

600 kr for en lue 😶

Anonymkode: d5a0a...e12

Stemmer :) Veldig verdt det vil jeg si. Kvalitet over kvantitet i hjemmet her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...