Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, tusen takk ❤️

Kvinne 26. Vi har ikke kontakt akkurat nå, men jeg tror jeg vil høre fra ham til slutt. Hvordan vil det ende mellom oss? Mine følelser er sterke for ham, men jeg vil ikke ha et uforpliktende forhold. Hvis det ikke blir ham, kommer det en ny inn i bildet snart?

Evig takknemlig for svar..

Anonymkode: bbebb...5cc

Du har fått et ridderkort kom absolutt kan indikere en mann. Kortet viser en trygg mann med jordlige verdier. Forholdsvis ung. Dette er en rimlig stabil type. Ikke en type som ønsker noe uforpliktende. En som liker rutine og arbeid. Også i forhold. 

Anonymkode: c0b83...b5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser den andre spå tråden ble veldig populær, og hun rakk ikke over alle. Så siden jeg har lang erfaring i tarot og litt ledig tid nå, tenkte jeg at jeg også kunne tilby meg🙂 

Skriv kjønn/alder, sp.m/tema 

Brant tarotkortene mine for 20 år siden. Det er Satans verk!

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 27 graviditet og penger

Anonymkode: 68a9d...c8f

Det ser ut som du får hjelp av en ung, frimodig, uredd type til disse tingene her. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er en situasjon som må ryddes opp i. Noe må gjøres, endringer må til. Det er samme som hun som spurte om hvordan året kom til å bli. Det indikerer en faresitasjon som krever raske tiltak, og kan like gjerne handle om korona situasjonen vi alle står i, istedenfor noe med deg personlig. 

Jeg kjenner jeg ikke vet hva det skal være. Det er bare corona som kan være et problem. 

Anonymkode: 99103...489

AnonymBruker
Skrevet

kvinne 52, hva kan du si ang jobb og meg i 2021? Fortsetter jeg som jeg gjør eller går jeg nye veier? Og hva med meg og helse? 

Anonymkode: 44dd3...1c0

Kortet viser at du har veldig hyggelige tider fremfor deg. Kortet har med barn, dyr, venner og familie å gjøre. Samhold, omsorg.. Eller det kan vise et slags samfunn eller spesiell væremåte som noen liker å observere utenfra, men det skal du ikke bry deg om. Det som gjøres innad der er bra. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Olaug Olsen said:

Brant tarotkortene mine for 20 år siden. Det er Satans verk!

På hvilken måte? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Praktisk talt hele verden ligger for dine føtter. Dette er et stort kort. Her svever du fritt i lufta med gode muligheter for suksess🤩 Se deg rundt til de 4 hjørnene, av rommet, av verden, stak ut kursen. Forankre deg. Jeg kan ikke se at noen ting kan stoppe deg med dette kortet.

Tusen takk ! 🤩

AnonymBruker
Skrevet

Anonyn som driver med tarot kan du spå meg hvis du har tid? Kvinne 35 lurer på helse,barna mine om familen vil vi skvære opp noen gang?

Anonymkode: 07380...3b1

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 38. Hva vil skje i 2021? Klarer jeg å komme inn på ønsket studiested?

Anonymkode: 5d1c2...32d

Skrevet

Kvinne 36. Vil jeg og kjæresten komme gjennom krisen vi står i? 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 20, utdanning og kjærlighet

Anonymkode: 23a55...623

Kortet viser at du allerede har gått en lang vei, men ser liksom ikke veien videre for bare fjell. Det viser også at det er noe du går ifra. Noe du lar være igjen. En situasjon eller en person du forlater. Kortet kan og bety en form for desillusjon i nåtid som du lar være igjen. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

På hvilken måte? 

Jeg følte at jeg visste for mye om egen framtid. Det virket mer hemmende enn befriende. Jeg bestemte meg for å leve uten denne kunnskapen. Tarot er i høyeste grad okkultisme. Passet ikke for meg!

Endret av Olaug Olsen
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 47 år, jobb, økonomi og familie

:) 

Anonymkode: 1f681...f83

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bli spåd i kjærlighet. Kvinne snart 48 (steinbukk)

Anonymkode: ee3d4...9b2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner en kjæreste. Vil jeg finne kjærligheten i år? 

Anonymkode: fc7cb...319

Skrevet

Kvinne 36. Ønsker å høre om hvordan dette året blir for meg og om hvordan det blir med kjærligheten dette året? Treffer jeg en evt er det en jeg kjenner fra før eller er han ikke kommet inn i livet mitt ennå?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du har fått et ridderkort kom absolutt kan indikere en mann. Kortet viser en trygg mann med jordlige verdier. Forholdsvis ung. Dette er en rimlig stabil type. Ikke en type som ønsker noe uforpliktende. En som liker rutine og arbeid. Også i forhold. 

Takk for at du tok deg tid!

Føler ikke at dette sa meg så mye da, det svarte ikke på spørsmålene mine 🤔

Anonymkode: bbebb...5cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...