Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

M 29. Det du tenker jeg bør vite om meg selv eller omgivelsene i tiden fremover. Tusen takk😊

Anonymkode: 1141f...e0e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Kvinne, 44. Jobb, barn 

Anonymkode: 15e4b...10a

Kortet ditt viser at du står godt forankret i deg selv. Du holder fortet, om enn med en del kraft og ild representert. Du bærer bokstavelig talt fakkelen inn til mål alene uten problemer. Kortet viser suksess, lykke og gode nyheter.

Anonymkode: c0b83...b5b

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 33. Kjærlighetsliv/økonomi 

Anonymkode: 14402...215

Skrevet

Dame, snart 46, vannmann, kjærlighet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kvinne 54 , 

Jeg har møtt en hyggelig mann , men har brukt tid og tatt små skritt med vilje .

Blir vi et lykkelig par ?❤️

Anonymkode: 38438...269

Kortet viser en frimodg sjel, glad og ung til sinns, som skaper noe veldig fint. Denne personen følger sine egene ideer og gjør det han/hun/dem syns er fint, og lykkes godt men det. Dette ser altså bra ut, selve skaperverket(forholdet), men det er et tredje element, noen slags forståsegpåere som observerer og prater litt om dette. Eller de lurer typ på hva er dette for noe. Evt annet tredje element som ønsket de hadde mer å si om dette  

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 32 lurer på kjærligheten for meg? Takk!

Anonymkode: 56c15...e54

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Kvinne 37 graviditet 

Anonymkode: bb6fc...03d

Kortet ditt er et veldig stabilt kort som representerer familieliv, samhold, og det å jobbe sammen i mindre grupper. Spesielt samhold med andre nære kvinner står sentralt  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dame 48 ønsker å hvite om kjærlighet 😄

Anonymkode: ee3d4...9b2

Skrevet

Kvinne 44, ( tvilling), tenker på å vite om det er lenge til kjærligheten banker på hjertedøra. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Kvinne 59. Født i tvillingene, er det en mann for meg der ute. Eller er løpet kjørt?

Anonymkode: 5055c...6ab

Wow😍 kortet ditt representerer en eldre, stabil mann med jordlige verdier (for eksempel penger), så det indikerer absolutt være at det er en mann i kortene! Hvem er denne mannen tro. Muligens født i jordtegn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kortet viser en frimodg sjel, glad og ung til sinns, som skaper noe veldig fint. Denne personen følger sine egene ideer og gjør det han/hun/dem syns er fint, og lykkes godt men det. Dette ser altså bra ut, selve skaperverket(forholdet), men det er et tredje element, noen slags forståsegpåere som observerer og prater litt om dette. Eller de lurer typ på hva er dette for noe. Evt annet tredje element som ønsket de hadde mer å si om dette  

Tusen takk !😍

Litt usikker om jeg har fått med meg hele innholdet , men du mener at dette ser bra ut bortsett fra at det er noen i omgivelsene som stilker spørsmål eller liker dette dårlig ? 
Kan det være en eks feks eller at folk synes vi kommer overraskende på de rundt oss? 

Anonymkode: 38438...269

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg vil gjerne 😊 kvinne, 32år. Økonomi og kjærlighet (vil forholdet holde). 

Anonymkode: c5af5...25e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Kvinne,38  kjærligheten 

Anonymkode: d54bc...ec5

Kortet viser en ung mann muligens født i et ild tegn. Han liker å reise, har mye ideer. Liker å se fremover. Er strukturert men alltid klar for kamp 

• Liker 1
Skrevet

Kvinne 25. Ønsker å bli spådd angående kjærlighetsliv og jobb/karriere 🌷

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinne 33, blir det noe med han jeg tenker på? Jeg er tvilling han jomfru :) 💕

Anonymkode: 691bb...c62

Taroten sier ja! Du har fått et typisk sånn kjærlighetskort. Et som representerer ung lek, tosomhet og kjærlighet. La meg høre hvordan det går. 

Skrevet

Kvinne 29, kjærlighet og økonomi

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 26. Tar han kontakt igjen, eventuelt når? Og har han noe interesse for meg? 

Anonymkode: f700e...c3a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

M 29. Det du tenker jeg bør vite om meg selv eller omgivelsene i tiden fremover. Tusen takk😊

Stjernetegn væren.

AnonymBruker
Skrevet
Blueberry Muffin skrev (1 time siden):

Ja takk kvinne 33 psykisk helse og økonomi lurer jeg på 

Praktisk talt hele verden ligger for dine føtter. Dette er et stort kort. Her svever du fritt i lufta med gode muligheter for suksess🤩 Se deg rundt til de 4 hjørnene, av rommet, av verden, stak ut kursen. Forankre deg. Jeg kan ikke se at noen ting kan stoppe deg med dette kortet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 35. Ønsker å høre mer om økonomi og kjærlighetsliv.

Anonymkode: 0620d...e6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...