AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Jeg er nyutdannet og har jobbet i ca. 1 halvt år i kommunen (3 års ansiennitet), ser det nå lyses ut en stilling på klinikk, ca. 8-16 hver dag, så veldig gunstig arbeidstid, har veldig lyst til å søke, men trives veldig godt i jobben jeg har nå, hadde egentlig et ønske om å fortsette der til jeg kom godt inn i yrket. Men denne jobben er litt mer rettet mot det jeg ønsker å videreutdanne meg innen. Men tenker på lønna, det er jo hverken helg eller kveld. Noen som har ca. Samme ansiennitet som kan si noe om hva årslønna er? Anonymkode: 8cb31...c3c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Privat klinikk? De oppgir ikke lønn i annonsen? Søk, og eventuelt spør på intervju. Ville gått ut fra minimumslønn og heller blitt positivt overrasket. Anonymkode: 225e1...baa 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Om du kommer så langt at du kan forhandle lønn, så si at du ikke vil vurdere jobben med mindre du får et lønnstilbud tilsvarende det du har i dag, inkludert tilleggene. Så hører du hva de kan tilby. Anonymkode: 39fd8...74d 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 Det er jo bare å se hva du hadde på lønnslippen i ulempetillegg og trekke vekk dette. Da får du kun grunnlønnen din. Anonymkode: 4bb70...f35 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 Grunnlønn 500 000 hvis du har full annsinitet Anonymkode: 558df...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå