AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Har studert en salig blanding av ting, bl.a. 90 stp i IT-fag, 60 stp i regnskapsfag, 30 stp engelsk, 30 stp organisasjonsfag.. Ønsker å ferdigstille et eller annet sånn det blir lettere å få en bedre jobb. Hva ville dere anbefalt? Hva er det mest ettertraktet å bygge videre på? Anonymkode: 80723...512
Unika Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Absolutt IT! Med en bachelor i IT, eller eventuelt bare årsstudie eller kurs i programmering kan man få godt betalt jobb!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 Så bra, er nemlig IT jeg synes var mest interessant å studere. Kan jeg kombinere det med regnskap også, eller blir det merkelig? Er endel generelle økonomiemner Anonymkode: 80723...512
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 Du bør sjekke om du kan lage en bachelor i IT med plass til frie emner. Eventuelt en fri bachelorgrad. Ville gjort dette før en vurdere å studere mer for arbeidsgivere liker hele grader. Anonymkode: 4c16e...b32
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du bør sjekke om du kan lage en bachelor i IT med plass til frie emner. Eventuelt en fri bachelorgrad. Ville gjort dette før en vurdere å studere mer for arbeidsgivere liker hele grader. Anonymkode: 4c16e...b32 Det er akkurat det jeg også tenker, ser litt mer ordentlig ut å ha en fullført grad Kanskje prøve å få satt sammen en grad av det jeg allerede har da, og mate på med mer IT-fag dersom det ikke fører til noe. Anonymkode: 80723...512
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #7 Skrevet 4. januar 2021 Hør med studiestedet hvor du tok 90stp IT-fag. Det burde kunne kombineres med frie fag for en bachelorgrad. Evt kan de fortelle det hva du mangler for en ren IT-grad eller du kan få satt sammen en fri bachelorgrad. Snakk med studieveiledere Anonymkode: 98d6b...650
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #8 Skrevet 4. januar 2021 Hva er det du tenker innenfor IT? Hvis det er programmering så hadde jeg ikke giddet å ta noe annet som økonomi og slikt, er unødvendig og ikke særlig nyttig med tanke på jobb. Da er det bedre å fokusere fullt på IT. Anonymkode: 1271a...3da
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #9 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det du tenker innenfor IT? Hvis det er programmering så hadde jeg ikke giddet å ta noe annet som økonomi og slikt, er unødvendig og ikke særlig nyttig med tanke på jobb. Da er det bedre å fokusere fullt på IT. Anonymkode: 1271a...3da Var mest snakk om hvis jeg kunne bake sammen i en grad det jeg allerede har. Anonymkode: 80723...512
Kala Skrevet 4. januar 2021 #10 Skrevet 4. januar 2021 Høres ut som at du er ganske nært en bachelor i øk/ad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå