Vera Skrevet 4. januar 2021 #21 Skrevet 4. januar 2021 Det er vel begrenset med data ifht dette viruset, siden det enda er såpass nytt, men jeg trodde det var konstatert at man kan smittes flere ganger. Dog trodde jeg man hadde konkludert med immunitet i ca 6 mnd? Men, ingen regel uten unntak, så jeg skal ikke være bastant. Jeg ville ha kontaktet fastlegen, og fått en videokonsultasjon, eller telefonkonsultasjon. Det er også mulig å sende melding til fastlegen gjennom Helsenorge.no. Angående testing tror jeg det er mulig å få noen hjem til deg for å teste deg (søk på hjemmetesting), men det er nok ikke gratis. Ville uansett fått en avklaring fra en lege, samt test før du konkluderer med Korona. 3
MortenMinstelønn Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #22 Skrevet 4. januar 2021 Utelukke skrev (2 minutter siden): Det kan nok være smertefult å få ut igjen. Jeg brukte bittelitt habanero i en slags gryte engang. Du verden så sterk den ble - og jeg liker/tåler sterk mat. De er sterke men i gulasj. med to liter væske, fungerer de faktisk ganske fint. De lager en aroma ikke så mye annet.
Utelukke Skrevet 4. januar 2021 #23 Skrevet 4. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (Akkurat nå): De er sterke men i gulasj. med to liter væske, fungerer de faktisk ganske fint. De lager en aroma ikke så mye annet. Det var ikke det jeg fikk erfare, dessverre. Ha ha. 1
MortenMinstelønn Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #24 Skrevet 4. januar 2021 Utelukke skrev (1 minutt siden): Det var ikke det jeg fikk erfare, dessverre. Ha ha. Så la meg være kokken nesten gangen du skal ha venner over for den slags mat. Jeg er verdensmester på gryteretter og diverse kraftige supper. (Noe alle menn sier) 1
MortenMinstelønn Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #25 Skrevet 4. januar 2021 Vera skrev (11 minutter siden): Ville uansett fått en avklaring fra en lege, samt test før du konkluderer med Korona. Egentlig vil jeg bare konkludere at dette er vanlig influensa. Men takk for råd, Vera:) Ha en fin dag!
Vera Skrevet 4. januar 2021 #26 Skrevet 4. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (10 minutter siden): Egentlig vil jeg bare konkludere at dette er vanlig influensa. Men takk for råd, Vera:) Ha en fin dag! Det skjønner jeg Men, jeg har ikke hørt om noe influensa-utbrudd til nå? Hør med legen, vær så snill, slik at vi ikke sitter her og bekymrer oss for deg. Ha en fin dag du også. 3
MortenMinstelønn Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #27 Skrevet 4. januar 2021 Vera skrev (8 minutter siden): Det skjønner jeg Men, jeg har ikke hørt om noe influensa-utbrudd til nå? Hør med legen, vær så snill, slik at vi ikke sitter her og bekymrer oss for deg. Ha en fin dag du også. Det vil jeg gjøre. Takk;)
coralgol Skrevet 4. januar 2021 #28 Skrevet 4. januar 2021 (endret) MortenMinstelønn skrev (På 3.1.2021 den 17.40): Det blir ny test, da. Det som jeg synes er et problem er at teststasjonene krever at du må dra ganske så langt. Man bør jo ikke ta kollektivt og jeg vet ikke hvor forsvarlig det er å kjøre med nærmere 40 i feber. Sjansen er at jeg bare blir hjemme uten å teste meg. Hadde det ikke vært for mas så hadde jeg gjort det samme sist gang. Det er vel få med symptomer fra helvete, pluss feber, som har lyst å legge ut på en terrengløyperute? Spør om du kan få test hjemme, vet om noen som fikk det. Her hadde to stk det i jula, full isolasjon i mens 2 feiret jul alene i karantene. Spesiell jul for alle 4 her. Endret 4. januar 2021 av coralgol 1
MortenMinstelønn Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #29 Skrevet 4. januar 2021 coralgol skrev (5 minutter siden): Spør om du kan få test hjemme, Takk;)
Fremhevede innlegg