MortenMinstelønn Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Jeg fikk påvist Corona etter høy feber. Senere har jeg slitt med å være andpusten, noe som er ulikt meg. Jeg kunne på et tidspunkt trykk i meg chili uten at det ga noe ubehag. Nå, to måneder senere har jeg høy feber. Og jeg snakker om veldig høy feber. Det kan være vanlig influensa for man skal da ikke kunne få Covid to ganger? Jeg vet ikke. Motivasjonen for en ny runde med isolasjon er ikke hva jeg ønsker. Hva vet vi egentlig om dette dritt-viruset?
Callisto83 Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 Du må vel teste deg og isolere deg. Og fortell de andre du har kost deg med i de siste at de burde gjøre det samme. 8
neon_sun Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Flere har fått påvist korona to ganger, så test deg du krysser fingrene for at du slipper en ny runde. Lykke til! 4
kvinne35+ Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (10 minutter siden): Jeg fikk påvist Corona etter høy feber. Senere har jeg slitt med å være andpusten, noe som er ulikt meg. Jeg kunne på et tidspunkt trykk i meg chili uten at det ga noe ubehag. Nå, to måneder senere har jeg høy feber. Og jeg snakker om veldig høy feber. Det kan være vanlig influensa for man skal da ikke kunne få Covid to ganger? Jeg vet ikke. Motivasjonen for en ny runde med isolasjon er ikke hva jeg ønsker. Hva vet vi egentlig om dette dritt-viruset? Man KAN få covid flere ganger. 4
MortenMinstelønn Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2021 kvinne35+ skrev (12 minutter siden): Man KAN få covid flere ganger. Da får jeg ta utgangspunkt i det. Har du en link?
MortenMinstelønn Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2021 (endret) neon_sun skrev (17 minutter siden): Flere har fått påvist korona to ganger, så test deg du krysser fingrene for at du slipper en ny runde. Lykke til! For spesielt interesserte, satt jeg halvveis i sengen noen netter med 113 trykket inn på telefonen. Ingen god følelse. Jeg er ikke enda 35 og trener omtrent hver dag. Jeg fikk ikke nok oksygen. Endret 3. januar 2021 av MortenMinstelønn 1
Hhs Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 https://forskning.no/epidemier-ntb-sykdommer/25-ar-gammel-mann-bekreftet-koronasmittet-to-ganger/1755247 2
Hhs Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 https://www.vg.no/forbruker/helse/i/JJ1aX7/antall-personer-som-er-bekreftet-smittet-to-ganger-oeker 2
kvinne35+ Skrevet 3. januar 2021 #10 Skrevet 3. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (5 minutter siden): Da får jeg ta utgangspunkt i det. Har du en link? Fant ikke noe fra helsemyndighetene men fant noe fra ei avis selv om det ikke er like holdbart da. Koronasmitte garanterer ikke senere immunitet -Dagsavisen 2
MortenMinstelønn Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #11 Skrevet 3. januar 2021 kvinne35+ skrev (2 minutter siden): Fant ikke noe fra helsemyndighetene men fant noe fra ei avis selv om det ikke er like holdbart da. Koronasmitte garanterer ikke senere immunitet -Dagsavisen Det blir ny test, da. Det som jeg synes er et problem er at teststasjonene krever at du må dra ganske så langt. Man bør jo ikke ta kollektivt og jeg vet ikke hvor forsvarlig det er å kjøre med nærmere 40 i feber. Sjansen er at jeg bare blir hjemme uten å teste meg. Hadde det ikke vært for mas så hadde jeg gjort det samme sist gang. Det er vel få med symptomer fra helvete, pluss feber, som har lyst å legge ut på en terrengløyperute? 1
Tiuren Skrevet 3. januar 2021 #12 Skrevet 3. januar 2021 1 hour ago, MortenMinstelønn said: Jeg fikk påvist Corona etter høy feber. Senere har jeg slitt med å være andpusten, noe som er ulikt meg. Jeg kunne på et tidspunkt trykk i meg chili uten at det ga noe ubehag. Nå, to måneder senere har jeg høy feber. Og jeg snakker om veldig høy feber. Det kan være vanlig influensa for man skal da ikke kunne få Covid to ganger? Jeg vet ikke. Motivasjonen for en ny runde med isolasjon er ikke hva jeg ønsker. Hva vet vi egentlig om dette dritt-viruset? Godt gjort å ha seg med naboen da, du får ta henne med til teststasjonen..... 6
MortenMinstelønn Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #13 Skrevet 3. januar 2021 (endret) Tiuren skrev (3 minutter siden): Godt gjort å ha seg med naboen da, du får ta henne med til teststasjonen..... Jeg har tenkt på det. Og vil gjøre det. Det skal nevnes at jeg følte meg helt frisk da. Endret 3. januar 2021 av MortenMinstelønn 2
GrønnNellik68 Skrevet 3. januar 2021 #14 Skrevet 3. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (1 time siden): Jeg fikk påvist Corona etter høy feber. Senere har jeg slitt med å være andpusten, noe som er ulikt meg. Jeg kunne på et tidspunkt trykk i meg chili uten at det ga noe ubehag. Nå, to måneder senere har jeg høy feber. Og jeg snakker om veldig høy feber. Det kan være vanlig influensa for man skal da ikke kunne få Covid to ganger? Jeg vet ikke. Motivasjonen for en ny runde med isolasjon er ikke hva jeg ønsker. Hva vet vi egentlig om dette dritt-viruset? Hun på benken bør i hvertfall få beskjed😂😂😂 3
Enda en tulling Skrevet 3. januar 2021 #15 Skrevet 3. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (2 timer siden): Jeg fikk påvist Corona etter høy feber. Senere har jeg slitt med å være andpusten, noe som er ulikt meg. Jeg kunne på et tidspunkt trykk i meg chili uten at det ga noe ubehag. Nå, to måneder senere har jeg høy feber. Og jeg snakker om veldig høy feber. Det kan være vanlig influensa for man skal da ikke kunne få Covid to ganger? Jeg vet ikke. Motivasjonen for en ny runde med isolasjon er ikke hva jeg ønsker. Hva vet vi egentlig om dette dritt-viruset? Har du noen andre symptomer enn feber? Høy feber kan jo skyldes en haug med forskjellige ting, noen av dem farlige. Kanskje det er bedre å kontakte en lege enn å ta konsultasjonen på KG. 1
2ro Skrevet 3. januar 2021 #16 Skrevet 3. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (3 timer siden): Det blir ny test, da. Det som jeg synes er et problem er at teststasjonene krever at du må dra ganske så langt. Man bør jo ikke ta kollektivt og jeg vet ikke hvor forsvarlig det er å kjøre med nærmere 40 i feber. Sjansen er at jeg bare blir hjemme uten å teste meg. Hadde det ikke vært for mas så hadde jeg gjort det samme sist gang. Det er vel få med symptomer fra helvete, pluss feber, som har lyst å legge ut på en terrengløyperute? Ønsker deg lykke til og god bedring. Husk at man skal ha lav terskel for å ringe for å spørre om råd. 1
MortenMinstelønn Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #17 Skrevet 4. januar 2021 Våkner til null smaksans. Er det i dag jeg skal ete Habaneroene som en galing. Kunne vært artig. De søte røde og lange chillienene skal uansett få gjennomgå. Glad jeg har sånt i kjøleskapet. 1
Utelukke Skrevet 4. januar 2021 #18 Skrevet 4. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (4 minutter siden): Våkner til null smaksans. Er det i dag jeg skal ete Habaneroene som en galing. Kunne vært artig. De søte røde og lange chillienene skal uansett få gjennomgå. Glad jeg har sånt i kjøleskapet. En habanero er ikke lang, just sayin'. Habanero ser mer ut som en mini-parprika. Hvordan har du klart å bli smittet to ganger? Har du tatt kontakt med naboen din i oppgangen? Det er viktig med munnbind, håndvask og spriting av hender. God bedring. 1
MortenMinstelønn Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #19 Skrevet 4. januar 2021 Utelukke skrev (3 minutter siden): En habanero er ikke lang, just sayin'. Habanero ser mer ut som en mini-parprika. Hvordan har du klart å bli smittet to ganger? Har du tatt kontakt med naboen din i oppgangen? Det er viktig med munnbind, håndvask og spriting av hender. God bedring. Vet da hvordan Habanero ser ut) Valige chilli er lange og søte. Habanero er som et lite eple. Tror jeg styrer unna dem. Kjøpte de for å lage gulasj. Takk:)
Utelukke Skrevet 4. januar 2021 #20 Skrevet 4. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (Akkurat nå): Vet da hvordan Habanero ser ut) Valige chilli er lange og søte. Habanero er som et lite eple. Tror jeg styrer unna dem. Kjøpte de for å lage gulasj. Takk:) Det kan nok være smertefult å få ut igjen. Jeg brukte bittelitt habanero i en slags gryte engang. Du verden så sterk den ble - og jeg liker/tåler sterk mat. 1
Anbefalte innlegg