Gå til innhold

Hvordan gjøres dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp!

Jeg har for maaaaange år siden laget en gave til en venninne til et utdrikningslag, og har nå tenkt å prøve å lage det samme til en god venninne som skal gifte seg.

Vi er fem jenter som skal si noen ord i fellesskap/lage en sang - og vil gjøre noe litt artig ut av det. Bare så det er sagt; Vi kjenner brud kjempegodt, brudgom godt og vi "innlegget" fra oss skal være koselig, men med humoristisk undertone.

Og det er her jeg trenger hjelp, husker ikke helt hvordan dette ble gjort:

Brud og brudgom får en krukke med lokk (pen! ) og et rør (kan være en tørkerullkjerne med papir rundt). Røret skal være et frustrasjonsrør. Her kan brud/brudgom frese "Din løk!" (eller andre kraftuttrykk) og bli ferdig med det... Event kan dette være en "frustrasjonspose" i steden: Man roper ned i posen og snører igjen.

Krukka med lokk skal fylles med lapper med godord: "Jeg er så glad jeg traff deg" osv. som en påminnelse på "kjærligheten" hvis det kan trenges inneimellom (tøvete uttrykt, men har litt dårlig tid, og formuleringsevnen er fortsatt på ferie)

Jeg trenger litt hjelp til detaljene rundt dette, føler at det henger litt i løse luften nå.

ANYONE?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...