AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Jeg veit neimen ikke hva som er galt med meg, men noe er det. Jeg har en fantastisk flott samboer som jeg deler livet med, han er ikke perfekt, men trygg og god der det gjelder; 100% trofast, åpen, mentalt støttende (selv i tider hvor jeg minst fortjener det), alltid der for meg når jeg trenger han. Vi har en del diskusjoner om husarbeid, der han ikke bidrar så mye som han burde, men han tar småe tak etterhvert og forbedrer seg. vi har vært sammen i snart 3 år, og jeg har merket at humøret mitt og selvtillitten er veldig opp og ned. Når jeg er lei meg og/eller har dårlig selvtillitt, elsker jeg han og er glad for å ha han. Derimot, når selvtillitten er på topp og jeg kjenner ønsket om å reise verden rundt og møte mange spennende nye mennesker, så er det som om han ikke blir interessant for meg mer😞 føles nesten ut som om jeg ikke elsker han lenger. Jeg har selvfølgelig vært åpen om dette til han, men han står like støtt ved min side likevel, og venter på at disse "fasene" skal gå over. Han er alt jeg noen sinne har ønsket i en kjæreste, men nå har jeg ei "fauke" igjen, som kjennes værre ut enn noen gang, jeg er redd jeg kaster bort noe som er veldig bra til fordel for noe jeg innbiller meg. Hva i huleste er galt med meg, og hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 7447c...d20
PM75 Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 Følger disse bølgedalene syklusen din? Eller er det mer tilfeldig? 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Ville vurdert terapi. Det er jo et problem med egoet på en eller annen måte. Anonymkode: 4df8f...06f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 Høres vel ut som om forholdet er veldig bra, men at du kanskje er en person som kan bli utålmodig av et «rolig liv» som det ofte medfører når man bor og lever sammen i hverdagen. Tror det er ganske normalt for mennesker som liker å reise, møte nye mennesker og utforske verden. Anonymkode: d519c...35f 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 Er generelt vanlig å miste følelser etter 2 år. Anonymkode: 434f8...99d
Adara Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 Gresset er alltid grønnere på andre siden. Det virker for meg som om det ikke ville vært noe sjakktrekk å forlate gubben din. Han hørtes fin ut :0) 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 Jeg skjønner akkurat hva du mener. Har også hatt det slik. Du er ikke mentalt forstyrret eller trenger terapi, som noen foreslår. Hvordan kjennes det når du har "normal" selvtillit? Går du og drømmer om noe "bedre" da? Det er jo alltid svingninger i et samliv, men det spørs hvor mye av tiden du ønsker deg vekk. Hvor lenge har du hatt det slik? Spiller koronaen inn- tenker om du har vært mye med han, opplevd lite nytt og møtt færre folk. har du fått noen opplevelser uten han i det siste? (Noe sier meg at det er han som har scoret oppover, om man kan si det slik.) Anonymkode: ba6d3...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 Kanskje du trenger å date en som er mer impulsiv. Ikke nødvendigvis som turner i taklampa, men som har noe sprelsk i seg. Kanskje er opptatt av reising, kunst, musikk, samfunn og slike ting. En del i kulturbransjen er snille gutter, men "levende" og opptatt av verden utenfor stuedøra. Og hvis du lærer å selv takle svingningene dine, trenger du ikke en "støttekontakt" til kjæreste. Anonymkode: 434f8...99d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #9 Skrevet 4. januar 2021 Begynn å loggfør mensen syklusen din. Les deg opp og finn ut om det er den som klusser med følelsene dine. Det gjør den her. Anonymkode: f4c6d...818 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå