Caramba Skrevet 11. august 2005 #1 Skrevet 11. august 2005 Endelig har vi funnet svaret. Norske kvinners menssyklus, udugelighet på kjøkkenet og soverommet har skylda for alt det gærne som skjer her i landet. http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/08/11/439877.html Forresten, mannen hater ikke kvinner altså! Han liker veldig godt deilige damer, som holder seg langt unna yrkeslivet......
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #2 Skrevet 11. august 2005 Pøh! Dere kvinner bruker jo PMS som en unnskyldning for å gjøre gale ting, så nå fikk dere en tilbake! Så det så!
Gjest Valhalla Skrevet 11. august 2005 #3 Skrevet 11. august 2005 Jeg vil heller skylde på kvinners naturlige misunnelige holdning og følelsespolitikk, det vises i det store antallet SV kvinner. HVA, Røkke bygge? Nei det kan vi ikke ha noe av, liker ikke han rikingen.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 11. august 2005 #4 Skrevet 11. august 2005 Flott. Enda en grunn til at jeg ikke behøver å jobbe.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #5 Skrevet 11. august 2005 Flyttet til "Kropp, helse, trening" faktisk... Hvor mange moderatorer må til for å skifte lyspære?
Arkana Skrevet 11. august 2005 #6 Skrevet 11. august 2005 Er det mulig å være så tett i pappen som den mannen der?
Shoegal Skrevet 11. august 2005 #7 Skrevet 11. august 2005 (endret) LLLatterlig !! burde bare lukke øyne og ører for sånt, men jeg klarer ikke for jeg blir så sinna!! og jeg har forresten IKKE mensen. Endret 11. august 2005 av shoegal
Milly:) Skrevet 11. august 2005 #8 Skrevet 11. august 2005 Nei, han der burde beskyttes fra seg selv...synes nesten det er for drøyt å trykke slike meninger.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #9 Skrevet 11. august 2005 Endelig en som har fattet det. Kvinnfolk har NULL å gjøre ute i arbeidslivet.
tommeline Skrevet 11. august 2005 #10 Skrevet 11. august 2005 Jaja, klarer man ikke komme med saklige argumenter, kommer man med usaklige... når man beskylder motparten for pms... da må jeg bare le
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #11 Skrevet 11. august 2005 Det har vel vært bevist gang på gang, så jeg ser ikke problemet. Kvinnfolk er fysisk og psykisk svakere enn menn noe som fører til at de ofte ikke klarer, eller tar feil, beslutninger under press. Og er de for svake til å greie prøver, så hyles det jaggu om kjønnskvotering. Ergo bør de holde seg hjemme og la mannfolk som greier å ta en beslutning uten å begynne å grine ta seg av de tingene som er viktige. Hadde ikke gjort så mye om vi hadde fått et litt mer Midt Østen syn på kvinnfolk her og. Gjorde det klart for kjerringa mi med en gang jeg traff henne at jeg ikke skulle ha noe av at hun "jobbet" annet enn med hus og unger. Hun prøver seg av og til, men en liten omgang setter henne fort på den plassen hun hører hjemme.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #12 Skrevet 11. august 2005 Jeg vil heller skylde på kvinners naturlige misunnelige holdning og følelsespolitikk, det vises i det store antallet SV kvinner. HVA, Røkke bygge? Nei det kan vi ikke ha noe av, liker ikke han rikingen. ← Følelsespolitikk, javel. Men det er jo faktisk retningslinjer og regler i forhold til å bygge i strandsonen, blant annet. Og om det er følelser eller saklig argumentasjon arkitekten kommer med her trenger jeg vel ikke utdype.
Dagoberta Skrevet 11. august 2005 #13 Skrevet 11. august 2005 Dakar, så vanskelig han har fått det fordi dette dumme landet er halvveis fylt opp med kvinner. Kanskje han hadde trivdes bedre på Jan Mayen eller Bjørnøya?
Cathie Skrevet 11. august 2005 #14 Skrevet 11. august 2005 Må si jeg syns det innlegget sier mer om han enn om kvinner! Hvis ikke det er bitterhet så vet ikke jeg!
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #15 Skrevet 11. august 2005 Kvinner kommer lenger ned på rangstigen. Sånn er det bare. Sånn har det alltid vært, og sånn kommer det alltid til å bli. Skjønner ikke hva dere er så bitre for. Kan det være fordi dere innerst inne vet at avisartikkelen er sann.....
Caramba Skrevet 11. august 2005 Forfatter #16 Skrevet 11. august 2005 Vel, så vidt jeg vet så var det fylkesutvalget som tok avgjørelsen om å omgjøre vedtaket. Husk at Røkke fikk ja først. Presset ble stort på fylkeskommunen særlig fra media, denne artikkelen er bla skrevert av en mann........ http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article1063457.ece
Gjest LoisLane Skrevet 11. august 2005 #17 Skrevet 11. august 2005 (endret) Endelig en som har fattet det. Kvinnfolk har NULL å gjøre ute i arbeidslivet. ← Det har vel vært bevist gang på gang, så jeg ser ikke problemet. Kvinnfolk er fysisk og psykisk svakere enn menn noe som fører til at de ofte ikke klarer, eller tar feil, beslutninger under press. Og er de for svake til å greie prøver, så hyles det jaggu om kjønnskvotering. Ergo bør de holde seg hjemme og la mannfolk som greier å ta en beslutning uten å begynne å grine ta seg av de tingene som er viktige. Hadde ikke gjort så mye om vi hadde fått et litt mer Midt Østen syn på kvinnfolk her og. Gjorde det klart for kjerringa mi med en gang jeg traff henne at jeg ikke skulle ha noe av at hun "jobbet" annet enn med hus og unger. Hun prøver seg av og til, men en liten omgang setter henne fort på den plassen hun hører hjemme. ← Kvinner kommer lenger ned på rangstigen. Sånn er det bare. Sånn har det alltid vært, og sånn kommer det alltid til å bli. Skjønner ikke hva dere er så bitre for. Kan det være fordi dere innerst inne vet at avisartikkelen er sann..... ← Finn, da! Er du på på det store internettet også, nå? Endret 11. august 2005 av LoisLane
Gjest LoisLane Skrevet 11. august 2005 #18 Skrevet 11. august 2005 Han er sikkert bare i en midtlivskrise. Gi mannen en motorsykkel og en kone nummer to.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #19 Skrevet 11. august 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286524 Røkke ber om unnskyldning.
Gjest Rhoswen Skrevet 11. august 2005 #20 Skrevet 11. august 2005 Hm, jeg løp til aktuelle saker for å se hva slags moro som kom ut av dette sinnssyke oppslaget, og så er det flyttet til dette forumet...? Dette og like intelligente flyttinger har preget KG hele uka, er det kollektiv forsinket aprilsnarr eller har VG og Dagbladet inntatt moderatorgruppa også? Jeg er her selvsagt for å si meg enig. Kvinner er ikke i stand til å ta en eneste glup avgjørelse. De burde tusle hjemme, kose seg med ungene, få penger til alt de trenger og slippe å se mannen, han kan jobbe døgnet rundt og knulle seg helseløs på hvilket nek han vil, bare jeg får lønninga hans og ansvaret for ungene. Vinn vinn situasjon. Innse det, damer, vi dreit på draget; en masse BH'er brent til ingen nytte. Himmel og hav, hvorfor forble det ikke slik, tro? HAS THE WORLD GONE MAAAAAD? (jeg tror nevnte arkitekt må være i slekt med Tore Olsen (Demokratene) i Kristiansand, mannen som mener vi kan bekjempe kvinnevold med å gi mannen sex så fort han kommer hjem fra jobben. DER er intelligens og rasjonalitet for ya! I bøtter og spann!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå