Gå til innhold

Hjelp meg å velge Dyson støvsuger? 😊

*Stjerne*støv*

Anbefalte innlegg

Hei hvilken Dyson modell har dere? Er du fornøyd ? :) 

Det er litt vanskelig å velge syntes jeg, de koster jo litt også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde tenkt å kjøpe en. Etter jeg var i butikken synes jeg de virket mindre solide enn prisen kan forsvare.  Veldig mye plast. Om du ikke har holdt i en så ville jeg begynt der. Jeg endte opp med å fortsette med min gamle vanlige støvsuger og sparte pengene istedenfor.

Anonymkode: 6e26f...b77

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med V11, eneste den mangler er Led-lys på munnstykket som et par andre produsenter har.  Vente til det kommer lys på Dyson? 

Bra sugeevne, bra batteri og ok støynivå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde tenkt å kjøpe en. Etter jeg var i butikken synes jeg de virket mindre solide enn prisen kan forsvare.  Veldig mye plast. Om du ikke har holdt i en så ville jeg begynt der. Jeg endte opp med å fortsette med min gamle vanlige støvsuger og sparte pengene istedenfor.

Anonymkode: 6e26f...b77

Ah har ikke sett de «live» men har sett en del anmeldelser på YouTube, der den pleier å vinne ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tempen said:

Veldig fornøyd med V11, eneste den mangler er Led-lys på munnstykket som et par andre produsenter har.  Vente til det kommer lys på Dyson? 

Bra sugeevne, bra batteri og ok støynivå. 

Ja. Det er et minus.. kan være jeg blander nå men tror nyeste modell har? 
har du v11 animal? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten har noen erfaring med fjerning av pels? Er de gode på det? 

Har 2 katter og det er pels overalt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv vurdert den som ser ut som en vanlig støvsuger fra Dyson. Har hund. Men syns også at prisen er høy. Har allerede robotstøvsuger som er fantastisk. Hadde bare trengt en til småtteri og lister evt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Philips speedpro aqua.    Er det noen grunn til at du kun spør etter Dyson?

Endret av Kalevala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Stjerne*støv* skrev (4 timer siden):

Foresten har noen erfaring med fjerning av pels? Er de gode på det? 

Ja, Philips Speedpro Max har eget munnstykke til tepper og hundehår, som tar bra med seg av det:

XC8149_01-U3P-global-001?$jpglarge$&wid=

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kalevala said:

Jeg er veldig fornøyd med Philips speedpro aqua.    Er det noen grunn til at du kun spør etter Dyson?

Det er den jeg har landet på etter å ha sett flere sammenligninger.. kan ombestemme meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

sjekk denne testen, hvis ikke du har sett den før - https://www.tek.no/samletest/i/y3Q5bR/haandholdte-stoevsugere-2020

Slik jeg ser det, de beste alternativer er Dyson V11Pro eller Philips SpeedPro Max. Den siste kan legges ned flat for å støvsuge under sofa, noe som virker veldig fristende for oss. Den er også billigere enn Dyson V11 Pro, så tror det er denne vi vil gå for.

Anonymkode: ad212...986

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kalevala skrev (14 timer siden):

Ja, Philips Speedpro Max har eget munnstykke til tepper og hundehår, som tar bra med seg av det:

XC8149_01-U3P-global-001?$jpglarge$&wid=

Det følger med Dyson også. iallfall til mine V6 og V8 (kjøpte V6 i utlandet før de kom til Norge og V8 lanseringsdagen i Norge). Så blir overrasket hvis det ikke følger med de nye og større modellene.

De blir også flat nok til å gå under sofaen forresten, så null problem å støvsuge der.

Har også en med ledning. Super for større oppgaver og kjekt at den ikke kan velte. Er enkel å bære med seg så jeg bærer den like ofte ved siden av meg når jeg støvsuger.

Anonymkode: 92e74...918

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...